اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهره زمستان در البرز

رخت سپید برف بر تن کرج / 70 تیم برف‌روب فعال شدند

خبرگزاری فارس: در آخرین روزهای زمستان بارش برف سنگین از شب گذشته در استان البرز آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

رخت سپید برف بر تن کرج / 70 تیم برف‌روب فعال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در واپسین روزهای زمستان و زمانی که شهروندان برای ورود به بهار آماده می‌شوند بالاخره زمستان چهره خود را به طور واقعی گشود و برف زمستانی باریدن گرفت.

شهروندان و کودکان در این روز زمستانی بدون توجه به سرما و بارش برف به خیابان آمده و لحظاتی را در زیر بارش برف قدم می‌زنند.

بارش برف در کرج به اندازه‌ای است که سقف خودروها و معابر از برف پُر است و تردد خودروها به کندی انجام می‌شود.

در این راستا دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات به مردم و کاهش مشکلات در چنین روزهایی دست به کار شده‌اند و با برف‌روبی سعی در آسان شدن رفت و آمد مردم در خیابان‌ها دارند.

در این رابطه معاون خدمات شهری شهرداری کرج از فعال شدن 70 تیم برف‌روب در این کلانشهر خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده این تیم‌ها در مناطق 12گانه کرج فعال شده‌اند تا خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

سعید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر چند که هم‌اکنون تمام معابر اصلی کلانشهر کرج باز است و تردد خودروها در آنها جریان دارد اما این تیم‌ها در این شهرستان فعال شده‌اند تا با توجه به ادامه بارش برف سنگین و لغزندگی معابر خدمات خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین برخی معابر کرج نمک‌پاشی شده و تعداد دیگری از معابر برای پیشگیری از آثار زیان‌بار نمک‌پاشی با گریدر و سایر خودروها از برف پاکسازی شده است.

انتهای پیام/2302/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول