اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم خواستار شد

ارتقای جایگاه و سطح علمی جامعه پرستاری

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به جایگاه کشور در زمینه دانش پرستاری گفت: نباید به وضع موجود بسنده کرد و باید در راستای ارتقای هرچه بیشتر دانش علمی پرستاران تلاش کرد.

ارتقای جایگاه و سطح علمی جامعه پرستاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار افزود: امروز با تلاش گسترده‌ای که در بخش‌های مختلف صورت گرفته است شاهد ارتقای بهداشت و سلامت در جامعه هستیم.

وی در ادامه ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و افزود: پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه بهداشت و درمان در دوران پس از انقلاب اسلامی ایران با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به وضعیت ایران در انجام عمل‌های حساس از جمله عمل قلب و درمان بیماری‌های قلب و عروق اشاره کرد و گفت: امروز در منطقه ایران اسلامی در حوزه قلب سرآمد بوده و بسیاری از اتباع کشورهای همسایه برای درمان بیماری‌های قلبی خود در مراکز درمانی ایران بستری می‌شوند.

وی توجه به سلامت روانی در کنار سلامتی جسمانی را ضروری دانست و ادامه داد: پرستاران در عرصه درمان وظیفه مهمی بر دوش داشته و جامعه پرستاری در تامین امنیت روانی بیماران نقش‌آفرین است.

عرب‌انصاری شغل پرستاری در جامعه را شایسته تقدیر دانست و گفت: در این حرفه که با نوع‌دوستی و مهربانی همراه است، معرفت و معنویت موج می‌زند.

وی از پرستاری به عنوان یکی از شایسته‌ترین مشاغل یاد کرد و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در عرصه دانش پرستاری نیز به جایگاه رفیعی دست یافته و البته نباید به سطح موجود بسنده کرد و باید در راستای ارتقای هرچه بیشتری دانش علمی پرستاران تلاش کرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از پرستاران نمونه استان قم با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/2258/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول