اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاش همه‌جانبه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج در اطلاعیه‌ای بر تلاش همه‌جانبه به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

تلاش همه‌جانبه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج، در بخشی از این اطلاعیه آمده است، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج در عرصه خطیر پیش روی انقلاب عزیز اسلامی‌مان یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر دو رسالت اساسی را مبنای اقدامات خود قرار خواهد داد.

این اطلاعیه می‌افزاید: تلاش همه‌جانبه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد بستری مناسب برای انتخاب آگاهانه و مبتنی بر شناخت مستقیم با دعوت از نامزدهای انتخاباتی و در اختیار قرار دادن زمان یکسان به هر یک از نامزدها از مهمترین رسالت اساسی ما است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج در اطلاعیه دیگری آورده است: با توجه به اهتمام بسیج دانشجویی برای انتخاب آگاهانه و مبتنی بر شناخت مستقیم نامزدهای انتخاباتی، این مجموعه از نیمه دوم فروردین ماه سال تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 پذیرای نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

لذا از تمامی نامزدهای انتخاباتی جهت ارائه طرح و برنامه‌های خود که تمایل به حضور در فضای دانشگاهی را دارند، دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/2302/ق10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول