اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان:

درصدد راه‌اندازی مرکز تحقیقات فولاد در اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه 70 درصد فولاد کشور در استان اصفهان تولید می‌شود این کمیسیون درصدد بوده تا یک مرکز تحقیقات فولاد را در سال آینده در استان راه‌اندازی کند.

درصدد راه‌اندازی مرکز تحقیقات فولاد در اصفهان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی روناسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های اتاق بازرگانی اظهار کرد: فراهم‌سازی بستری برای قرار گرفتن فعالان اقتصادی و مشورت کردن آنها با یکدیگر یکی از مهم‌ترین دیدگاه‌های کلی و اصلی این اتاق به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی با راه‌اندازی تالار گفت‌و‌گو زمینه‌ها و بستر‌های تحقق و دست‌یابی به این موضوع مهم را فراهم کرده است، اضافه کرد: همچنین مسئولان اتاق اصفهان با راه‌اندازی این تالار و بستر‌ها به دنبال این بوده‌اند که خروجی این مشورت‌ها به راهکار‌های ملی تبدیل شود تا این راهکار‌ها از سوی اتاق بازرگانی استان به اتاق ایران ارائه شود.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در سال گذشته دو برنامه اساسی برای ارتقای وضعیت صنعت و تولید استان در این اتاق اجرا شده است، تصریح کرد: برگزاری پنج نشست تخصصی برای ارتقای وضعیت بازار و صنعت کشور و افزایش تولیدات داخلی یکی از این برنامه‌ها بوده است.

وی به راه‌اندازی کمیته‌های مختلف در کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان این کمیته‌ها مشکلات و چالش‌های صنعت را در چارچوب این کمیته‌ها بررسی می‌کنند و انجام این اقدامات راهکاری برای رشد و توسعه صنعت به شمار می‌رود.

روناسی با بیان اینکه کمیته مزیت‌های سرمایه‌گذاری در استان یکی از کمیته‌های راه‌اندازی شده در این کمیسیون به شمار می‌رود، تاکید کرد: این کمیته مزیت‌های سرمایه‌گذاری استان را بررسی و مطالعه می‌کند.

وی به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف صنعتی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه 70 درصد فولاد کشور در استان اصفهان تولید می‌شود این کمیسیون درصدد بوده تا یک مرکز تحقیقات فولاد را در سال آینده در استان راه‌اندازی کند.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: در این مرکز تکنولوژی‌های استفاده شده در شرکت‌های تولید فولاد بررسی می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول