اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

ترانس آسیب دیده فولاد مبارکه تا سه روز آینده تعمیر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: ترانس برق آسیب دیده فولاد مبارکه تا سه روز آینده تعمیر شده و به مدار باز می‌گردد.

ترانس آسیب دیده فولاد مبارکه تا سه روز آینده تعمیر می‌شود

علیرضا صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص علت حادثه آتش‌سوزی که ساعاتی پیش در فولاد مبارکه اصفهان اتفاق افتاد، اظهار داشت: یکی از ترانس‌های برق این واحد صنعتی دچار آتش سوزی شده و طی سه دقیقه آتش‌نشانان توانستند این آتش‌سوزی را مهار کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که شاهدان عینی از مشاهده دود سیاه رنگ تا شعاع چند کیلومتری از فولاد مبارکه سخن می‌گویند، گفت: به دلیل اینکه ترانس برق دارای یکسری کابل بوده بنابراین دود سیاه رنگ حاصل شده ناشی از سوختن کابل برق است‌.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: هیچ خللی در تولید و فعالیت واحدهای تولیدی فولاد مبارکه به وجود نیامده و با جایگزینی ترانس دیگری در مدار این واحدها به قوت خود باقی است.

وی عنوان کرد: ترانسی که دچار حادثه شده طی سه تا چهار روز آینده تعمیر می‌شود و به مدار تولید بازمی‌گردد.

صانعی در مورد خسارات جانی و مالی این انفجار بیان داشت: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته و خسارت مالی آن نیز رقم قابل توجهی نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که علت وقوع این آتش سوزی چه بوده است، اظهار داشت: کارشناسان آتش‌نشانی در حال پیگیری علت بروز این حادثه هستند و دلیل چندان خاصی نداشته است.

انتهای پیام/63002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول