اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تاکید کرد

استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی گامی موثر در تبیین رسالت دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: استفاده از ابزارهای مناسب اطلاع‌رسانی خصوصا رسانه‌های جمعی، گامی موثر در تبیین رسالت دستگاه‌های اجرایی و تنویر افکار عمومی است.

استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی گامی موثر در تبیین رسالت دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، افشین روشن میلانی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی در سازمان‌هایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بسیار مهم و حیاتی بوده و مجموعه صنعت آب و برق از جمله این سازمان‌هاست.

وی از مشتری‌مداری به عنوان مهم‌ترین هدف سازمان‌ها در زمان کنونی یاد کرد و افزود: استفاده از ابزارهای مناسب اطلاع‌رسانی خصوصا رسانه‌های جمعی، گامی موثر در تبیین رسالت دستگاه‌های اجرایی و تنویر افکار عمومی است.

در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تلاش‌ این شرکت در زمینه تکریم مشتریان خبر داد و گفت: شرکت‌های توزیع به عنوان پیشانی صنعت برق باید بیشترین تعامل را با مشترکان داشته باشند.

نادر کاظم‌پور، ارائه خدمات به صورت غیر حضوری را از اقدامات شاخص برق تبریز در راستای افزایش رضایت مندی مشترکان دانست و افزود: استقرار سامانه پرداخت تلفنی 1521، ارتقای سطح پاسخگویی مرکز فوریت‌های برق با ایجاد سامانه چند رسانه‌ای 121، راه‌اندازی سامانه دریافت اطلاعات قبض برق به شماره پیامک 10000411121 و ارائه خدمات در 100 دفتر پیشخوان دولت از جمله مواردی است که موجب ارتقای پاسخگویی به مردم شده است.

در ادامه دبیر شورای روابط عمومی صنعت آب و برق آذربایجان ضمن تشکر از میزبانی برق تبریز، نسبت به قرائت دستور جلسه اقدام کرد.

محمد باقرزاده با اشاره به نزدیکی روز جهانی آب در دوم فروردین و تعطیلات نوروزی در خصوص برنامه‌های تبلیغی در خصوص اهمیت و جایگاه آب مطالبی را عنوان کرد و افزود: اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص ارزش آب در زندگی تنها به این روز ختم نمی‌شود و برنامه‌های روابط عمومی باید در تمام طول سال ادامه داشته باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های صنعت آب و برق در حوزه گردشگری، سدها و نیروگاه‌ها را به عنوان یکی از ظرفیت‌های شناخته نشده در حوزه گردشگری عنوان کرد.

محمدرضا عزیزپور، تعطیلات نوروزی را بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی فعالیت و خدمات صنعت آب و برق عنوان و خاطرنشان کرد: این اطلاع‌رسانی باید به صورتی باشد که از طرف مخاطبان مورد پذیرش واقع شده و اثربخشی انجام کار در نظر گرفته شود.

همچنین مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی که در این نشست حضور داشت، رسانه ملی را محمل مناسبی برای اطلاع‌رسانی دانست و تصریح کرد: فراگیر بودن صدا و سیما می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتباط با مخاطبان به تعداد زیاد باشد.

مختار خوش‌پیمان، استفاده روابط عمومی‌های صنعت آب و برق آذربایجان از رسانه ملی را برای پیشبرد اهداف این صنعت در زمینه مدیریت مصرف تاثیرگذار خواند و تاکید کرد: برنامه‌های پرمخاطب صدا و سیما باید مورد توجه ویژه روابط عمومی‌ها قرار گیرد و آنها بتوانند با ارتباط با برنامه‌سازان، توانمندی‌ها و پیام‌های خود را به شیوه غیرمستقیم به مخاطبان ارائه کنند.

انتهای پیام/60001/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول