اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فرمانداری محمودآباد:

دومین جشنواره تجلیل از فعالان اطلاع‌رسانی در محمودآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی فرمانداری محمودآباد از برگزاری دومین جشنواره تجلیل از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی خبر داد و گفت: این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

دومین جشنواره تجلیل از فعالان اطلاع‌رسانی در محمودآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، محمد محتاطی صبح امروز در نشست مدیران روابط عمومی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان شکوفایی هنر و فن روابط عمومی را بسترساز توسعه پایدار دانست و اظهار داشت: این مهم مستلزم تخصص محوری و دوراندیشی مبتنی بر برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به نقش واسطه‌ای روابط عمومی از آن به عنوان سفیر صلح و دوستی نام برد و گفت: روابط عمومی باید دوستی با همه و دشمنی با هیچ‌کس را مدنظر قرار دهد.

محتاطی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: یکی از حساس‌ترین پست‌های اداری، روابط عمومی است که این حساسیت نیز برگرفته از مردمی بودن آن است و امیدوارم مسئولان روابط عمومی ضمن هوشیاری، از هرگونه اقدام و اظهارنظر حاشیه‌ساز فاصله بگیرند.

دبیر شورای روابط عمومی شهرستان محمودآباد همچنین از برگزاری دومین جشنواره تجلیل از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و برگزاری اردوی تفریحی و برگزاری دوره آموزشی مستندسازی در روابط عمومی در شش ماه نخست سال 92 در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: برنامه‌های جامع و متنوع آموزشی و رفاهی در حوزه روابط عمومی برای مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول