اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران

لوح فشرده چند رسانه‌ای «تنهای اول» تولید شد

خبرگزاری فارس: مدیر واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار لوح فشرده چند رسانه‌ای «تنهای اول» به همت واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران به منظور عرضه در ایام نوروز تولید شد.

لوح فشرده چند رسانه‌ای «تنهای اول» تولید شد

امیر افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم هدف از تولید این لوح فشرده را بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی زائران و مجاوران این مکان مقدس پیرامون موضوع مهدویت، امام زمان(عج)، فلسفه انتظار، مسجد جمکران و شهر مقدس قم عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این لوح حاوی چهار نرم‌افزار عمومی است که هر یک بر حسب نیاز زائران و مجاوران نوروزی این مکان مقدس تولید و عرضه شده است.

مدیر واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران گفت: آخرین نقشه گردشگری قم، آخرین اطلاعات راهنمای زائر جمکران، رمضانیه، دل نوشته از جمله بخش‌های نرم‌افزار چند رسانه‌ای تنهای اول است.

افضلی ادامه داد: لوح فشرده رمضانیه از تولیدات گذشته این واحد است که با توجه به استقبال گسترده زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران در قالب یکی از چهار نرم‌افزار تنهای اول مجدداً به روزرسانی شده است.

وی همچنین به لوح فشرده دل نوشته اشاره کرد و اظهار داشت: این لوح حاوی مجموعه متون نظم و نثر ادبی با موضوع مهدویت، انتظار، مسجد مقدس جمکران و ظهور است.

مدیر واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به معرفی قابلیت‌های دیگر این لوح فشرده پرداخت و ابراز داشت: عرضه بیش از 100 تصویر زیبا با موضوع مهدویت و امام زمان(عج)، انتخاب بخشی از متن و ارسال آن به صورت پیامک، عرضه آخرین نسخه نقشه مسجد مقدس جمکران، مجموعه ادعیه مهدوی، زیارت عاشورا و دعای توسل از دیگر قابلیت‌های لوح فشرده تنهای اول است.

افضلی به بانک صوتی این لوح اشاره کرد و گفت: 42 قطعه سخنرانی مذهبی با محوریت فرهنگ انتظار و مهدویت، 24 قطعه مداحی، 37 تلاوت مجلسی از قاریان برجسته ایرانی و مصری، عرضه 35 برنامه رادیو جمکران و عرضه قطعاتی از هم‌خوانی به زبان‌های فارسی و عربی از دیگر محتویات این لوح است.

لوح صوتی تنهای اول بر روی گوشی‌های تلفن همراه مجهز به برنامه جاوا قابل نصب است.

انتهای پیام/78009/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول