اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جمعیت هلال احمر استان قم صورت می‌گیرد

اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی در قم

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی با حضور بیش از 100 نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر در استان قم خبر داد.

اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی در قم

محمد مصباحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری سیزدهمین مرحله از طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی گفت: این طرح با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم به صورت شبانه‌روزی در استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح 100 نفر همکاری داشته و فعالیت‌هایی از جمله توزیع بروشور و نقشه و برپایی ایستگاه سلامت برای تست قند و فشار خون انجام می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: همچنین استقبال از مسافران با اهدای شاخه گل توسط 20 نفر از غنچه‌های هلال، برپایی خیمه نماز و برگزاری نماز جماعت در شش نقطه شهری و پاسخگویی به سئوالات شرعی بعد و قبل از نماز از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام عید نوروز است.

مصباحی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های معاونت امور جوانان در جمعیت هلال احمر استان قم توزیع فرم‌های اهدای عضو اهدای زندگی، اجرای مسابقه نقاشی چهره روی صورت بچه‌ها، برپایی ایستگاه صلواتی در عوارضی قم - تهران، برگزاری مسابقه نقاشی روی بنر و پارچه خواهد بود.

وی اظهار کرد: برگزاری مانور اطفای حریق در بوستان هاشمی،‌ اجرای مسابقات قرآنی ویژه کودکان و نونهالان، برگزاری مسابقات ورزشی دارت و شطرنج در بوستان‌ها و برپایی نمایشگاه عکس از دستاوردها و فعالیت‌های معاونت امور جوانان از دیگر برنامه‌های اجرایی معاونت امور جوانان هلال احمر است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اذعان کرد: در همین راستا علاوه بر 26 اکیپ ثابت و سیار در ایام عید، چهار اکیپ نیز به منظور توزیع فرم اهدای عضو اهدای زندگی و توزیع چای در بین مسافران نوروزی را بر عهده خواهند داشت.

وی بیان کرد: در ایام عید نوروز کارگاه آموزش نقشه‌خوانی، آداب و معاشرت با مسافرین و ‌آشنایی با جاذبه‌های گردشگری برای معرفی به مسافران برای اعضای جوان جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

مصباحی خاطرنشان کرد: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با 10 هزار نفر عضو و هفت کانون از جمله غنچه‌های هلال با 24 مهد کودک، کانون دانش‌آموزی با 125 مدرسه، کانون دانشجویی با 14 دانشگاه، کانون طلاب با چهار مدرسه علمیه و چهار کانون پیش آهنگی، چهار کانون آزاد و سه کانون اصلاح و تربیت در استان قم فعالیت دارد.

انتهای پیام/78007/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول