اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دست خالی خبرنگاران در نشست خبری؛

مرفاوی نیامد / مظلومی نرسید

خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی که قرار بود شنبه شب در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت تیم آلومینیوم هرمزگان برای بازی مقابل صبای قم بپردازند به علت تاخیر در ورود به قم به نشست خبری نرسید.

مرفاوی نیامد / مظلومی نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طبق اعلام قبلی قرار بود نشست خبری پیش از مسابقه صبا و آلومینیوم هرمزگان در هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شنبه شب با حضور سرمربیان دو تیم در دفتر باشگاه صبا برگزار شود.

اما به گفته مدیر رسانه‌ای تیم صبا عبدالصمد مرفاوی به دلیل حضور در جلسه‌ای در سازمان لیگ‌ برتر فوتبال در قم حضور نداشت و به نشست خبری نیامد که به همین دلیل محمود فکری دستیار مرفاوی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشریح وضعیت تیم صبا پرداخت.

در سوی دیگر میدان مظلومی که می‌خواست از حریف استقلالی خود عقب نیفتد نیز به کنفرانس خبری پیش از مسابقه با صبا نیامد تا دو تیم پیش از مسابقه شرایط مساوی را رعایت کرده باشند.

مدیر رسانه‌ای تیم صبا عدم حضور سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در نشست خبری را تاخیر در پرواز بندرعباس به تهران عنوان کرد که به همین دلیل تیم آلومینیوم با تاخیر به شهر قم وارد شد و مظلومی به نشست خبری نرسید.

اما جای تعجب آنجا است که تیم آلومینیوم پس از ورود به تهران مستقیم به قم نیامد بلکه به هتل المپیک تهران رفت و پس از یک تمرین سبک در آنجا عازم قم شد.

در این دیدار که در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتبال در مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار خواهد شد، صبای قم در تلاش برای کسب نهمین پیروزی این فصل، پانزدهمین بازی خانگی را برگزار می‌کند و امیدوار است که نتایج نه چندان خوب دیدارهای خانگی را در این دیدار با کسب پیروزی به فراموشی بسپارد.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم هرمزگان که یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود، عصر روز یکشنبه 27 اسفند ماه در قم به انجام خواهد رسید.

دیدار تیم‌های صبای قم و آلومینیوم هرمزگان از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور یکشنبه در مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

صبای قم در تلاش برای کسب نهمین پیروزی این فصل، پانزدهمین بازی خانگی را برگزار می‌کند و امیدوار است که نتایج نه چندان خوب دیدارهای خانگی را در این دیدار با کسب پیروزی به فراموشی بسپارد.

از 14 دیدار قبلی که صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کرده، سه پیروزی، هشت تساوی و سه باخت نصیب این تیم شده است که طی آن پیروزی‌های صبای قم برابر تیم‌های گهر شهرداری دورود، پیکان تهران و صنعت نفت آبادان رقم خورده است.

صبای قم در خانه برابر تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد خوزستان، داماش گیلان، استقلال تهران، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان به تساوی رسیده است و به تیم‌های ملوان بندر انزلی، نفت تهران و راه آهن شهرری نیز باخته است.

انتهای پیام/78010/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول