اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی املش خبر داد

کشف هشت هزار عدد مواد محترقه در املش

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی املش از کشف بالغ بر هشت هزار و 238 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

کشف هشت هزار عدد مواد محترقه در املش

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، سیدحسین سیدنژاد امروز در نشست فرماندهی انتظامی این شهرستان در آستانه چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: گروه‌های عملیاتی پلیس املش در راستای اجرای این طرح موفق به شناسایی دو متهم 18 و 45 ساله شدند و با دستگیری این متهمان تعداد هشت هزار و 238 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی املش با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری افراد سودجویی که در این ایام با تهیه انواع مواد محترقه غیر مجاز چهارشنبه آخر سال را برای خانواده‌ها تلخ می‌کنند همچنان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

وی کشف و ضبط بیش از 700 قوطی، بطری و حلب روغن خوراکی احتکار شده در املش را حاصل تلاش پرسنل فرماندهی انتظامی این شهرستان دانست.

سیدنژاد افزود: روغن‌های احتکار شده در یک واحد انباری در منطقه سرچور املش احتکار شده بود.

به گفته وی، این فرد محتکر که با سواستفاده از وضعیت نامتعادل قیمت اجناس در بازار، روغن‌های احتکار شده را که از مایحتاج ضروری زندگی مردم است به هنگام کمبود با قیمت گزاف و دلخواه در بازار عرضه می‌کرد.

فرمانده انتظامی املش یادآور شد: فرد محتکر با اطلاع منابع مردمی و همکاری تعزیرات حکومتی و اقدام به‌موقع نیروهای کلانتری 11 فرماندهی انتظامی این شهرستان شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی داده شد.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول