اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداری قائمشهر در پاسخ به اظهارات پرهام

آماده مذاکره دوباره با مالک سابق باشگاه نساجی هستیم

خبرگزاری فارس: فرمانداری قائمشهر درباره رد مالک سابق باشگاه نساجی مازندران از دعوت فرماندار قائمشهر اعلام کرد: اگر پرهام مجدد مایل به تیم‌داری باشد با نشستن پای میز مذاکره می‌توان به توافق رسید.

آماده مذاکره دوباره با مالک سابق باشگاه نساجی هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، فرمانداری قائمشهر در پی درج خبری در خبرگزاری فارس با تیتر "پرهام: ناجوانمردانه سرمایه‌گذاری‌ام را نادیده گرفتند"، واکنش نشان داد.

در این پاسخنامه آمده است:

* آقای پرهام در لیگ امسال و در پایان نیم فصل حتی ریالی از حقوق بازیکنان، مربیان، سرپرستان و دیگر عوامل تیم را پرداخت نکرده است.

* پیگیری‌ها و اقدامات متعدد عوامل باشگاه با وعده‌های حیدرزاده نماینده تام‌الاختیار پرهام هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفت و در چندین مرحله بازیکنان با تعطیل کردن تمرینات، اعتراض خود را به این رفتار مدیریت باشگاه نشان دادند.

 *حداقل در طول فصل و حتی قبل از آغاز مسابقات در سه مرحله تلاش شد با دعوت از پرهام و مدیران باشگاه نسبت به پیگیری و رفع مشکلات باشگاه کمک و مساعدت شود که در هیچ یک از این جلسات پرهام و یا نماینده تام‌الاختیار او شرکت نکردند.

* پیش از بازی با ابومسلم بازیکنان باشگاه قصد خودداری از حضور در مسابقه را داشتند که با وساطت فرماندار قائمشهر و درخواست از چند بازیکن اصلی، کادر فنی و همچنین اخذ قول حتمی از حیدرزاده مبنی بر پرداخت حقوق بازیکنان تا 48 ساعت آینده بازیکنان در مسابقه حاضر شدند.

* با ادامه این روند و به‌دلیل بدقولی حیدرزاده بازیکنان نساجی علاوه بر ترک تمرین در بازی مقابل ابومسلم حاضر نشدند که تیم با رای کمیته انضباطی فدراسیون سه بر صفر بازنده شدند.

* شخص پرهام در نامه‌ای به محمدحسن حیدرزاده نماینده تام‌الاختیار خود به دلیل مشکلات شخصی و در پیش بودن سفر خارجی انصراف خود را از اداره باشگاه نساجی اعلام کرده که تصویر نامه به پیوست ارسال می‌شود همچنین در این رابطه سرمایه‌گذار دیگری نیز معرفی شد که شخص مورد نظر توسط مراجع رسمی فاقد صلاحیت اداره باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی تشخیص داده شد.

*به دلیل پیگیری‌های متعدد طرفداران فراوان نساجی و مراجعات پیاپی آنان به فرمانداری، دفتر نمایندگان، دفتر امام جمعه شهرستان، استانداری، هیئت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان و با توجه به تهدید و اصرار بازیکنان بر عدم حضور در مسابقه بعدی که بی‌شک رای کمیته انضباطی و احتمال حذف تیم نساجی را در ادامه رقابت‌ها در پی‌داشت و بنابر توصیه شورای تامین شهرستان به اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر رسیدگی فوری به وضعیت باشگاه و حل مشکلات به وجود آمده با اعلام آمادگی قاسم‌نژاد درباره تحویل گرفتن تیم نساجی و پرداخت مطالبات بازیکنان این شرایط بحرانی مدیریت شد.

* قاسم‌نژاد تاکنون نزدیک به 10 میلیارد ریال برای باشگاه هزینه کرده بدون آنکه ورقی کاغذ به نام او باشد یا به دنبال منافع شخصی در راستای فعالیت در این باشگاه مردمی باشد با این همه اگر پرهام مجدد مایل به تیم‌داری باشند با نشستن پای میز مذاکره می‌توان به توافق رسید و اصل دعوت فرماندار قائمشهر که از طرف پرهام رد شد نیز بر این پایه استوار بود.

* اداره کل ورزش و جوانان بنابر وظیفه ذاتی و قانونی باید نسبت به حمایت، پشتیبانی و نظارت بر عملکرد نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف کشور در رشته‌های گوناگون اقدام کند و این وظیفه در رابطه با باشگاه نساجی که هواداران بی‌شماری دارد دوچندان است و در این راس نیز به منظور نجات باشگاه و جلوگیری از سقوط آن به یک رده پایین‌تر اقدام به خلع ید پرهام (البته بنابر درخواست رسمی خود او) و واگذاری مدیریت تیم به قاسم‌ن‍ژاد کردند.

حال با توجه به مراتب و این مطالب با تشکر از زحمات چندین ساله پرهام در باشگاه نساجی که البته همواره از حمایت‌های مسئولان استانی و شهرستانی برخوردار بودند و شرایط حساس پیش آمده که مسئولان و هواداران باشگاه نساجی را به این نتیجه رساند و باید انتخاب می‌کردند یا سقوط تیم به یک رده پایین‌تر با ادامه مدیریت پرهام و یا نجات تیم با واگذاری آن به فردی دلسوز که بتواند پاسخگوی مطالبات قانونی و به حق بازیکنان و کادر فنی باشد، قضاوت را بر عهده عقل سلیم و وجدان پاک افراد، خوانندگان و هواداران بی‌شمار نساجی مازندران واگذار می‌کنیم.

توضیح فارس:

به رسم امانتداری پاسخ فرمانداری قائمشهر را منتشر کردیم ولی نکته‌ای که باید اعلام کنیم که خبر خبرگزاری فارس بر اساس مستندات منتشر شده است.

در پی دعوت علی پیرفلک فرماندار قائمشهر از مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران برای بررسی مشکلات باشگاه نساجی وی دعوت فرماندار را نپذیرفت و با نامه‌ای پاسخ فرماندار را داد.

مهدی پرهام این نامه را در اختیار خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در ساری قرار داده است که اصل نامه موجود است.

انتهای پیام/2296/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول