اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم صبا:

نباید گول شرایط آلومینیوم را بخوریم / رفاقت‌ها در فوتبال از رقابت مهم‌تر است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شرایط موجود تیم آلومینیوم ظاهرا گول ‌زننده است و اگر ما شرایط روحی، روانی و تمرکز لازم را نداشته باشیم در بازی یکشنبه به مشکل برمی‌خوریم.

نباید گول شرایط آلومینیوم را بخوریم / رفاقت‌ها در فوتبال از رقابت مهم‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود فکری در نشست خبری پیش از مسابقه صبای قم و آلومینیوم در هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران گفت: در این بازی دو بازیکن خود را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

وی رامین رضاییان و مرتضی کاشی را دو بازیکن محروم صبا اعلام کرد و اظهار داشت: اما فرید کریمی از بند مصدومیت رهایی یافته است و تمرینات خود را شروع کرده است و بازی او در مقابل آلومینیوم بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

مربی تیم صبای قم با بیان اینکه بازی مقابل آلومینیوم می‌تواند یکی از سخت‌ترین مسابقات صبای قم باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت تیم آلومینیوم در پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر شاید این بازی به ظاهر برای ما آسان باشد.

* تیم آلومینیوم به خط قرمز نزدیک است

وی افزود: اما این طور نیست زیرا تیم آلومینیوم به خط قرمز نزدیک است و برای اینکه از خطر حذف جدا شود تلاش می‌کند از تیم صبا امتیاز بگیرد.

فکری تصریح کرد: شرایط موجود تیم آلومینیوم ظاهرا گول زننده است و اگر ما شرایط روحی، روانی و تمرکز لازم را نداشته باشیم در بازی فردا به مشکل برمی‌خوریم.

مربی تیم صبا یادآور شد: امیدواریم بازیکنان تیم صبا با توجه به توصیه‌های آقای مرفاوی به اهمیت کار پی ‌ببرند و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

* با پیروزی بر آلومینیوم شرایط خود را سامان می‌دهیم

وی با بیان اینکه ما به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم، ابراز داشت: امیدواریم با پیروزی در این مسابقه شرایط خود را در جدول سامان دهیم و فاصله خود را با تیم‌های پایین جدول بیشتر کنیم.

فکری همچنین یادآور شد: در این بازی هر بازیکنی که آماده‌تر باشد و سرمربی صلاح بداند به میدان فرستاده خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص 16 تیمی شدن لیگ برتر اظهار داشت: باید برای حضور تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر کارشناسی لازم صورت گیرد زیرا ما از نظر نیروی انسانی ظرفیت لازم را داریم اما از نظر سخت‌افزاری و امکانات با مشکل مواجه هستیم.

بازیکن سابق تیم ملی خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرها تیم‌ها امکانات لازم را در اختیار ندارند و تیم‌های مهمان در این شهرها با مشکل مواجه می‌شوند.

* باید برای حضور تعداد تیم‌ها در لیگ کارشناسی دقیق انجام شود

وی بر ضرورت کار کارشناسی دقیق در خصوص تعداد تیم‌های لیگ برتر تاکید کرد و ابراز داشت: برخی از تیم‌ها که به لیگ برتر راه می‌یابند پس از صعود به دنبال استادیوم و هتل هستند.

فکری همچنین در خصوص رویارویی سرمربیان استقلالی تیم‌های صبا و آلومینیوم اظهار داشت: اصل فوتبال در عین رقابت رفاقت است و این است که برای یک بازیکن می‌ماند.

وی با بیان اینکه رفاقت‌ها از رقابت‌ مهم‌تر است، تصریح کرد: اکثر مربیانی که الان در تیم‌های مختلف هستیم یا هم‌بازی بودیم یا در تیم ملی با هم بودیم و با هم دوستی داریم اما در رقابت‌ها مهم این است که رفاقت‌ها حفظ شود در عین حال تیم‌ها برای رسیدن به امتیازات بازی تلاش کنند.

مربی تیم صبا اظهار داشت: امیدواریم فردا بازی خوب و بدون حاشیه برگزار شود و در نهایت ما بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

انتهای پیام/78010/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول