اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل 3 اخطاره بودن

2 مهره کلیدی صبا از رویارویی با شاگردان مظلومی محروم شدند

خبرگزاری فارس: دو بازیکن ترکیب اصلی تیم فوتبال صبای قم از همراهی شاگردان صمد مرفاوی در دیدار خانگی هفته سی‌ام لیگ برتر مقابل آلومینیوم هرمزگان محروم شدند.

2 مهره کلیدی صبا از رویارویی با شاگردان مظلومی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای هفته سیزدهم از دور برگشت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمعه 25 اسفند‌ماه برنامه‌ریزی شده است، صبای قم در بازی‌های روز دوم این هفته با دو غایب باید در خانه به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان برود.

صبای قم بعد از کسب 13 تساوی، هشت باخت و هشت پیروزی در 29 هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و البته کسب نتایج متوسط در شش دیدار گذشته از دور برگشت لیگ برتر، این بار با کوله باری از امید به مصاف آلومینیوم هرمزگان خواهد رفت.

صبایی‌ها در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با انجام بازی‌های خوب باز هم نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به بازگشت بازیکنان محرومشان که در بازی قبل ضرر زیادی از بابت نبود آنها خورند، امید زیادی بستند؛ اما در دیدار خانگی این هفته باز هم دو نفر از بهترین بازیکنان این تیم که جزو نفرات اصلی صبا در لیگ امسال به شمار می‌روند، از همراهی شاگردان مرفاوی در بازی هفته سی‌ام با آلومینیوم هرمزگان محروم شدند.

یکی از این دو بازیکن مرتضی کاشی است که در بازی‌های دور رفت لیگ برتر کاپیتان اول تیم صبای قم بود که در مسابقات دور برگشت با حضور سهراب بختیاری‌زاده به عنوان کاپیتان دوم در ترکیب صبای قم برابر رقبای لیگ برتر به میدان رفت.

کاشی بلند‌قامت یکی از بازیکنان موثر در خط دفاعی تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌رود و کادر فنی صبای قم برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال حساب ویژه‌ای روی وی باز کرده بود و این بازیکن بعد از رفع مصدومیت به ترکیب اصلی بازگشت اما برای دیدار با آلومینیوم هرمزگان محروم است.

کاشی با کارت زردی که در دیدار صبای قم در مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از داور گرفت، دست صبایی‌ها را برای بازی با آلومینیوم هرمزگان خالی کرد.

از سوی دیگر رامین رضائیان مدافع سمت راست تیم فوتبال صبای قم که در این فصل چهار گل زده است و در مجموع بازی‌های خوبی از خود ارائه کرده بود، به دلیل اینکه در بازی هفته بیست و نهم با سپاهان اصفهان از داور مسابقه کارت زرد گرفت و سه اخطاره شد، از بازی هفته سی‌ام صبای قم در مقابل آلومینیوم هرمزگان از ترکیب این تیم دور است.

صبای قم و آلومینیوم هرمزگان از ساعت 16 یکشنبه 27 اسفندماه در قم برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

 انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول