اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل خبر داد

دستگیری قاتلی بعد از 4 سال در خلخال

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از دستگیری قاتلی خبر داد که سال 87 در شهر خلخال سبب قتل یک نفر شده بود که بعد از گذشت چهار سال دستگیر شد.

دستگیری قاتلی بعد از 4 سال در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در نشست مسئولان انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: ما در حال حاضر هیچ پرونده بلاتکلیفی نداریم و اخیراً نیز با دستگیری قاتلان صرافی در اردبیل سعی کردیم، اقتدار نیروی انتظامی را در برخورد با اخلالگران نظم عمومی نشان دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ادامه داد: در حادثه‌ای که مهرماه امسال در یکی از خیابان‌های اردبیل به عنوان حادثه صرافی مشهور شد؛ شاهد قتل یک نفر از هموطنان بودیم که کارگاه‌های زبده بعد از وقوع حادثه پیگیری‌ها را انجام دادند و بعد از چند ماه و به دست آوردن سر نخ‌های مختلف، سه نفر از افرادی که در این حادثه دخالت داشتند، دستگیر شدند.

کریم‌خانی افزود: با تلاش پلیس این سه نفر که در قتل صرافی دخالت داشتند، دستگیر شده و انگیزه قتل خود را نیز تأمین مالی برای تهیه مواد مخدر اعلام کردند که پرونده به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی با بیان این‌که پلیس شبانه‌روز تلاش می‌کند تا با خدمات صادقانه بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را پیشگیری کرده و وقوع آن را به حداقل برساند، تصریح کرد:‌ ما در ایام نوروز نیز در اکیپ‌ها و گروه‌های مختلف با شعار حفظ آرامش و امنیت جامعه در خدمت مردم هستیم و سعی می‌کنیم هم فضای جامعه را برای عموم مردم به‌ویژه مسافران و گردشگران کم دغدغه و کم تنش کنیم و هم با اقدامات مثبت و سازنده آرامش توأم با امنیت و ایمنی را به جامعه تزریق کنیم.

کریم‌خانی از اصلاح رفتار پلیس راه در ماه‌های اخیر به دنبال برخی از گله‌مندی‌ها و تذکرات به جا اشاره کرد و اذعان داشت: هر چند نیروی پلیس در جهت حفظ امنیت و برقراری آرامش در جامعه به‌ویژه ترددها اعمال قانون می‌کند، اما توصیه کردیم که از رفتارهای تند و جریمه‌های صرف پرهیز شود و با تذکر ارشاد موارد تخلف در مرحله اول گوشزد و در مراحل بعدی اعمال قانون صورت گیرد.

وی با بیان این‌که در ایام نوروز امسال و در قالب طرح‌های نظارتی و کنترلی حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به سمت بروز و ظهور کم حوادث بنا نهاده شده است، یادآور شد: ‌هزار نفر از نیروی پلیس در 20 روز طرح نوروزی در آماده‌باش کامل هستند که با 265 دستگاه خودرو به همراه 60 دستگاه دوربین نظارتی بر کلیه مسایل سفرها و گذران ایام تعطیلات نظارت دارند.

انتهای پیام/62001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول