اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

خط قرمز در چهارشنبه آخر سال مزاحمت و بستن خیابان‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سیاست ما در چهارشنبه آخر سال عبور از خط قرمزها و محصور کردن خیابان‌ها و سلب آسایش مردم و اغتشاش است.

خط قرمز در چهارشنبه آخر سال مزاحمت و بستن خیابان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در آخرین نشست خبری خود در سال 91، در جمع خبرنگاران در مورد چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: سیاست ما در چهارشنبه آخر سال همانند سال گذشته است و نقطه ما عبور از خط قرمزها و محصور کردن خیابان‌ها و سلب آسایش مردم و اغتشاش است.

وی با بیان اینکه پلیس بر حسب وظیفه ذاتی خود با مزاحمت‌های مردمی برخورد می‌کند، گفت: بیش از 5 هزار تماس تلفنی با پلیس برای رفع مزاحمت‌های خیابانی در سال گذشته ثبت شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: آسیب از جایی است که در چهارشنبه آخر سال برخی از خطوط قرمز عبور و اقدام به بستن خیابان‌ها و مزاحمت ایجاد می‌کنند و این در حالی است که پلیس با مراسم چهارشنبه سوری در محلات و به صورت خانوادگی مشکی ندارد، هرچند چهارشنبه‌سوری ریشه ندارد.

* نیروهای پلیس در محل اسکان مسافران نوروزی مستقر می‌شود

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان اصفهان در ایام نوروز در دو بخش انتظامی و راهور خدمات‌دهی می‌کند، تصریح کرد: در حوزه انتظامی پلیس در ایام نوروز اقدام به توزیع ایستگاه‌های پلیس در محلات و نقاط آسیب‌پذیر می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی در ایام نوروز نیز در مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و محل اسکان مسافران و نیز در مدارس به صورت پلیس پارک با لباس مخصوص، جهت آسایش مردم و مسافران نوروزی مستقر می‌‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در امور راه‌ها پلیس در نقاط حادثه خیر مستقر می‌شود، تصریح کرد: تمام خدمات پلیس در نوروز در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ارائه و پوشش ویژه در مناطق مختلف خالی از سکنه با دوچرخه و نیز پیاده گشت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بر هتل‌‌ها و مسافرخانه‌ها نیز نظارت داریم، گفت: پلیس در ایام نوروز با کلید به دستان و کسانی که خارج از سیستم منازل خود را اجاره می‌دهند، برخورد می‌کند.

* مردم شرق اصفهان به پلیس آسیب رساندند

آقاخانی همچنین در مورد نحوه برخورد نیروهای پلیس با کشاورزان در جریان بحران‌های اخیر گفت: کشاورزان حرفشان کاملاً درست بود و حق‌آبه خود را می‌خواستند و در حال حاضر تفاهمنامه‌ای مصوب شده است که در جهت احقاق حق کشاورزان اجرایی شود.

وی ادامه داد: در جریان اعتراض کشاورزان به حق آبه خود یک سری از افراد نفوذی در بین مردم کشاورزان شرق رفته و اقدام به مقابله با نیروی انتظامی و خودرو کرده و برخی از افراد را نیز زخمی و مجروح و خودروی نیروی انتظامی را آتش زدند.

* ناآرامی‌های خوراسگان توسط یک سری عوامل ضد انقلاب بود

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین به یک سری اعتراضات در خوراسگان اصفهان اشاره کرد و گفت: این ناآرامی‌ها ربطی به حق آبه کشاورزان نداشته و یک سری از عناصر ضد انقلاب به یگان و پاسگاه که خط قرمز پلیس است حمله و اماکن دولتی و نیز حوزه علمیه را مورد آسیب قرار دادند.

وی همچنین در مورد تجاوز به عنف توسط برخی از رانندگان تاکسی و نظارت پلیس در این خصوص گفت: در سال آینده رانندگان تاکسی باید عکس و شماره تلفن اماکن را داخل ماشین نصب کنند.

* برخورد با سوداگران مواد مخدر در اولویت سال 92

آقاخانی در بخشی از صحبت‌های خود به چند کار ویژه در دستور کار سال آینده خبر داد و گفت: برخورد با سوداگران مواد مخدر و باندهای محلات و توزیع کنندگان و معتادان ولگرد، ادامه برخورد با تجهیزات ماهواره‌ای به خصوص برخورد با نصابان این دستگاه‌ها، ساماندهی امور ترافیکی با همکاری سایر ادارات و سازمان‌ها، طرح ویژه برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی که در سال 90 اطلاعات افراد اراذل و اوباش در بانک اطلاعاتی ثبت شده است.

بسط و توسعه مراکز مشاوره‌ای در تمامی رده‌ها و آموزش چهره به چهره در مراکز و محلات و مساجد است.

آقاخانی همچنین در ادامه صحبت‌های خود به ارتباط نیروی انتظامی با دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از 17 مقاله مربوط به پلیس ارائه شد.

انتهای پیام/63012/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول