اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 20 بانوی گلف باز

مسابقات‌ مینی گلف جام عفاف در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت گلف استان قم از برگزاری رقابت‌های مینی گلف جام عفاف به عنوان نخستین رقابت رسمی در آکادمی تازه تاسیس مینی گلف قم خبر داد.

مسابقات‌ مینی گلف جام عفاف در قم برگزار شد

سمیه طلیقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: پیش‌بینی ما این بود که پیکارهای مینی گلف قهرمانی استان قم با عنوان جام عفاف با حضور قابل توجه علاقمندان به این رشته در آکادمی مینی گلف قم برگزار شود.

وی با بیان اینکه در پایان این مسابقات با حضور مسئولان هیئت گلف از افراد برتر با در نظر گرفتن هدایایی قدردانی شد، اضافه کرد: چهره‌های مستعد و آینده دار و همچنین بانوان با تجربه مینی گلف قم در این پیکارها حضور داشتند و رقابت‌ها از کیفیت خوبی برخوردار بود.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم بیان داشت: شرکت‌کنندگان در پیکارهای مینی گلف قهرمانی بانوان استان قم با عنوان جام عفاف برای کسب عناوین اول تا سوم در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تعداد افراد حاضر در آن 20 نفر بود.

وی با مطلوب ارزیابی کردن رقابت ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات مینی گلف بانوان قم تصریح کرد: به نظر من برگزاری این مسابقات سبب توسعه روز‌افزون رشته ورزشی گلف می‌شود و زمینه‌ جذب نیروها و مهم‌تر از آن معرفی استعدادهای جدید به ورزش و رشته گلف و مینی گلف را به وجود می‌آورد.

طلیقی تاکید کرد: رشته‌های ورزشی گلف و مینی گلف آینده‌ بسیار درخشانی در قم دارد و این رشته‌ها به عنوان یکی از ورزش‌های افتخار‌آفرین در استان قم معرفی خواهد شد زیرا هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان توانمندی‌‌های زیادی در بین فعالان این رشته در قم وجود دارد.

وی بیان داشت: برگزاری رقابت‌های گلف و مینی گلف در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که امکان استعدادیابی و شناخت چهره‌های جدید این رشته ورزشی را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه جدال گلف‌بازان با تجربه و شناخته شده با گلف‌بازان جوان تجربه ورزشکاران ما را افزایش می‌دهد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم با اشاره به برگزاری مناسب رقابت‌های مینی گلف جام عفاف بانوان در قم تصریح کرد: مسابقات امسال از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و جدال گلف‌بازان شرکت‌کننده موجب ارتقای کیفی رقابت‌های این دوره از مسابقات شد.

وی به افراد اول تا سوم شناخته شده در پایان این رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در این رقابت‌ها هانیه هاشمی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد در حالی که نسرین طلیقی و نسرین دانشور راد مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول