اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش همدان خبر داد

همدان استان برتر در زمینه هوشمندسازی مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: استان همدان به عنوان استان برتر در زمینه هوشمندسازی مدارس معرفی شده است.

همدان استان برتر در زمینه هوشمندسازی مدارس

عباس حسنی محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت:  از ابتدای سال تا کنون 493 مدرسه دولتی در قالب یک‌هزار و 493 کلاس هوشمندسازی شده است.

وی با اشاره به هوشمندسازی مدارس غیر دولتی نیز تصریح کرد: در مدارس غیر دولتی نیز 194 مدرسه در قالب 224 کلاس به سیستم هوشمند تجهیز شدند.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص آموزش نیروی انسانی عنوان کرد: دور اول آموزش کار با تجهیزات فناوری نوین در همه مدارس تجهیز شده اجرا و به معلمان آموزش داده شد.

وی به تولید DVD محتوای فیلم آموزشی اشاره و خاطرنشان کرد: در زمینه اطلاعات مرجع برای پشتیبانی و نگهداری تجهیزات بیش از 2 هزار نسخه از فیلم آموزشی در بین فرهنگیان توزیع شده است.

حسنی‌محتشم تأکید کرد: به منظور آشنایی با روش‌های نگهداری و پشتیبانی تجهیزات در قالب بیش از 36 هزار نفر ساعت آموزش حضوری دوره راهبردی در مدارس هوشمند برگزار شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی نیروهای متخصص در زمینه هوشمندسازی، برگزاری آزمون هماهنگ استانی و سازماندهی و ساماندهی معاونین فناوری و تولید محتوای آموزشی از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان همدان در سال جاری بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از راه‌اندازی استادیو تولید محتوای آموزشی در 10 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: نخستین استادیو در شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری رسید که نخستین محتوای آموزشی نیز در آن تولید شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: استان همدان به عنوان دبیرخانه بازنگری در شیوه‌نامه هوشمندسازی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش انتخاب و به عنوان استان برتر در این زمینه معرفی شدند.

انتهای پیام/89007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول