اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر گچساران خبر داد

جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک نقدی در طرح « فرشتگان رحمت» گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر گچساران از جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک نقدی در طرح « فرشتگان رحمت» این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک نقدی در طرح « فرشتگان رحمت» گچساران

علی فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای کمک به نیازمندان و محرومان و رفع مشکلات مادی آن‌ها خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

وی بیان داشت: با توجه به این‌که در آستانه عید نوروز هستیم و نیازمندانی هستند که توانایی تأمین وسایل و مایحتاج خود برای ایام نوروز را ندارند، این جمعیت اقدام به اجرای طرح «فرشتگان رحمت» در سطح شهر کرده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گچساران هدف از اجرای این طرح را استفاده از توان توانمندان در راستای دستگیری از نیازمندان عنوان کرد و افزود: جامعه هدف این طرح که به آنان در آستانه ایام نوروز کمک‌های نقدی و هدایایی اهدا می‌شود، بی‌سرپرستان، بدسرپرستان و نیازمندان خواهند بود.

فتحی خاطرنشان کرد: این طرح با ایجاد پایگاه‌هایی در سطح شهر و با کمک داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، از 10 بهمن ماه آغاز و تا ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این طرح 50 نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شرکت کرده و وظیفه جمع‌آوری مبالغ و کمک‌های نقدی از سوی خیرین و مردم را بر عهده داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گچساران یادآور شد: تاکنون افزون بر 100 میلیون ریال در این طرح با کمک خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمع‌آوری شده و این مبلغ در محله‌های رادک، لبنان، مرکز معلولان و مرکز زندان در میان نیازمندان و محرومان توزیع می‌شود.

فتحی همچنین از توزیع بسته‌های مواد غذایی در میان نیازمندان در آستانه نوروز خبر داد و افزود: یکی از خیرین 150 بسته مواد غذایی برای کمک به نیازمندان به جمعیت هلال‌احمر اهداء کرده و این بسته‌ها از فردا توزیع خواهد شد.

وی بسته‌های مواد غذایی را شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه و پوشاک عنوان کرد و ادامه داد: در مرحله دوم توزیع این بسته‌ها، اقلامی هم چون حبوبات، کنسرو و شیرینی‌جات برای کمک هر چه بهتر به نیازمندان اضافه خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گچساران خاطرنشان کرد: به زودی تعداد 300 بسته مواد غذایی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر آماده و در میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/82010/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول