اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دوره مسابقات ریاضی سیگما

دبیرستان شهید بهشتی شهر ری رتبه نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن دانش آموزان سمپاد کاشان از کسب رتبه نخست دبیرستان شهید بهشتی شهر ری در نخستین دوره مسابقات گروهی ریاضی سیگما در این شهرستان خبر داد.

دبیرستان شهید بهشتی شهر ری رتبه نخست را کسب کرد

محمد حسین فرشچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در پایان نخستین دوره مسابقات گروهی ریاضی سیگما، دبیرستان‌ شهید بهشتی شهر ری رتبه نخست را به خود اختصاص داد و دو تیم از دبیرستان شهید رجایی اصفهان نیز به مقام‌های دوم و سوم این مسابقات بسنده کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در نخستین مسابقات گروهی ریاضی سیگما در کاشان بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان پسر پایه اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان کشور از هشتم تا 21 آبان ماه سال جاری موفق به ثبت نام شدند.

دبیر انجمن دانش‌آموزان سمپاد کاشان افزود: دانش‌آموزان ثبت نام کننده در آزمون ورودی برگزار شده در 11 تا 18 آذرماه سال جاری شرکت کردند و در نهایت برگزیدگان هفت استان کشور برای حضور در آزمون نهایی پذیرفته شدند.

فرشچی با اشاره به برگزاری آزمون نهایی به مدت 3 روز در دبیرستان شهید بهشتی کاشان بیان داشت: دانش‌آموزان تیزهوش هفت استان منتخب کشور با ارائه مقالات و حضور در کارگاه‌های آموزشی و نیز سایر برنامه‌های آموزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نمایندگان ری و اصفهان مقام‌های ممتاز را به خود اختصاص دادند. 

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه مسابقات گروهی ریاضی سیگما در شهرستان کاشان نیز با حضور مسئولان استان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان کاشان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اهدای جوایز به دبیرستان‌های برتر برگزار شد. 

انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول