اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی شاهین‌شهر:

اسناد موجود در تسخیر لانه جاسوسی، روایت آرگو را برای جهانیان نقض می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنر‌های نمایشی شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه روایت دانشجویی فیلم «آرگو» مضحک است،گفت: اسناد و روایت به دست آمده در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌تواند فیلم آرگو را به صورت کلی برای جهانیان نقض کند.

اسناد موجود در تسخیر لانه جاسوسی، روایت آرگو را برای جهانیان نقض می‌کند

صادق فرهمندیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با بیان اینکه فیلم سینمایی آرگو حمایت شده جریان موساد است، اظهار کرد: روایت این فیلم به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا باز می‌گردد و جایزه اسکار داده شده به این فیلم سیاسی است.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها براساس نظرات خود تاریخ این فیلم را تحریف و تفسیر کرده‌اند.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه روایت دانشجویی این فیلم مضحک است، تصریح کرد: استناد و روایت به دست آمده در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌تواند فیلم آرگو را به صورت کلی برای جهانیان نقض کند.

وی ادامه داد: هدف از ارائه این جایزها به فیلم‌های ایرانی تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران در جهان است و رهبران جهان غرب از داوران هالیوود امروز هستند و نه از هنرمندان سراسر جهان که بتواند به درستی در مورد یک فیلم قضاوت کنند.

فرهمندیان با بیان اینکه راه افتادن جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه دل جهان غرب را به لرزه در آورده است، تاکید کرد: با ظرفیت‌های خوب و توانایی که در زمینه فیلم‌سازی در کشور‌های اسلامی وجود دارد در مقابل این گونه تهاجمات فرهنگی می‌توان جبهه‌گیری‌های ویژه‌ای را انجام بدهیم.

وی بابیان اینکه نمی‌توان بر روی حوزه خلیج فارس در راستای فیلم‌سازی حساب باز کرد، افزود: در کشور ایران هنرمندان و فیلم‌سازان قابل و توانایی هستند که می‌توانند کارهای بزرگ‌تر از سینمای هالیوود را به عرصه نمایش بگذارند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول