اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال پیاپی

کاله مازندران قهرمان لیگ برتر والیبال شد

خبرگزاری فارس: تیم کاله مازندران توانست برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را به دست آورد.

کاله مازندران قهرمان لیگ برتر والیبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم کاله مازندران در دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور توانست با نتیجه سه بر صفر متین ورامین را از پیش‌رو بردارد و برای دومین سال پیاپی قهرمانی لیگ برتر والیبال را در پایان سال 91 جشن بگیرد.

کاله مازندران که در نخستین دیدار این مرحله با نتیجه سه بر یک مغلوب شاگردان مصطفی کارخانه در متین ورامین شده بود این بار در دومین دیدار این مرحله که شامگاه جمعه به پایان رسید با نتیجه سه بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسید و طعم شیرین قهرمانی را چشید.

شاگردان بهروز عطایی در سه ست پیاپی و با امتیازهای (25 بر 23)، (32 بر 30) و (25 بر 23) مقابل نماینده ورامین به پیروزی رسیدند.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال علاوه بر دومین قهرمانی متوالی خود توانست برای دومین‌بار جواز حضور در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا را از آن خود کند؛ کاله مازندران در دوره گذشته سوم آسیا شده بود.

شادی بی‌امان مردم آمل پس از این قهرمانی در کوچه و بازار این شهرستان نشان از علاقه مردم خطه شمال کشور به رشته والیبال دارد.

به گزارش فارس از آمل، پس از متین ورامین که به عنوان نایب قهرمانی رسید، تیم‌های پیکان تهران و سایپای البرز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

شاگردان بهروز عطایی که در کادر فنی خود بزرگانی همانند عباس برقی، محمد شریعتی و ابوالقاسم نائیجی را می‌دیدند؛ امسال همانند فصل گذشته با شرایط سختی دست و پنجه نرم کردند و در نتیجه با تحمل سختی‌ها حلاوت قهرمانی در لیگ برتر را چشیدند.

حمایت بی‌امان و وصف‌ناپذیر آملی‌ها که عاشق واقعی تیم محبوب‌شان هستند؛ همواره در بین تیم‌های والیبال کشورمان زبانزد خاص و عام است که این بار با تلاش و همت خود عیدی به یادماندنی از والیبالیست‌های کاله دریافت کردند.

جشن و شادی مردم آمل به دلیل قهرمانی کاله مازندران در لیگ برتر والیبال در میدان 17 شهریور که میدان اصلی شهر است؛ آغاز شده و این شادی ادامه دارد.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول