اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر شاهین‌شهر و میمه خبر داد

استقرار 4 پایگاه ثابت و سیار امدادی در شاهین‌شهر و میمه

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شاهین‌شهر و میمه از استقرار چهار پایگاه ثابت و سیار امدادی هلال احمر در شاهین شهر و میمه خبر داد.

استقرار 4 پایگاه ثابت و سیار امدادی در شاهین‌شهر و میمه

محسن امینی هرندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر با بیان اینکه برای چهارشنبه آخر سال تمام ارگان‌ها و نهادهای ذیربط اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار داشت: این نهادها عبارتند از جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس که از 24 اسفندماه تا 17 فروردین به مسافران نوروزی امدادرسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هرساله در ایام نوروز، هلال احمر دو طرح بزرگ را دنبال می‌کند، ادامه داد: طرح امداد و نجات نوروزی و طرح راهنمایی مسافران نوروزی را هلال احمر اجرا می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی با توجه به ترافیک و افزایش حوادث جاده‌ای در دو نقطه مهم شهرستان، دو پایگاه ثابت امداد جاده‌ای ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این دو پایگاه را از لحاظ منابع انسانی و امکانات تکمیل کرده و براساس استانداردهای روز نگهداری می‌کنیم.

امینی هرندی عنوان کرد: در کنار این دو پایگاه ثابت، پایگاه قروقچی در 25 کیلومتری شمال میمه و پایگاه مورچه خورت را نیز مستقر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: یک پست سیار همراه با یک آمبولانس مجهز در حد فاصل گردنه داس نیز مستقر می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در ایستگاه مورچه خورت یک دستگاه موتورسیکلت امدادی مستقر شده است، متذکر شد: در صورت نیاز و در زمان بروز حادثه‌ای به غیر از حوادث جاده‌ای، این وسیله مجهز پیش‌رو به کمک هموطنان می‌شتابد.

وی با بیان اینکه دو پست برای راهنمای مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است، ابراز داشت: یکی از این پست‌ها در ورودی شهر میمه است.

امینی هرندی تصریح کرد: پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی به صورت 24 ساعته و 12 ساعته فعالیت می‌کنند.

وی افزود: پستی که در میمه راه‌اندازی می‌شود از نوع 24 ساعته بوده و پست دومی که در ابتدا آزادراه کاشان مستقر می‌شود، 12 ساعته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین‌شهر و میمه در پایان تأکید کرد: در پست‌های راهنمای مسافران نوروزی اقلامی چون بروشورهای تبلیغاتی، نقشه‌ها و دیگر امکانات لازم از جمله نماز خانه برای مسافران آماده است.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول