اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه:

تحرکات استکبار در کشورهای منطقه توطئه علیه ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مراغه گفت: تحرکات نسنجیده دشمنان در کشورهای منطقه همگی توطئه علیه ایران است.

تحرکات استکبار در کشورهای منطقه توطئه علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه با محکوم کردن انفجارهای روزهای گذشته در عراق، پاکستان و سوریه اظهار کرد: هدف دشمنان انقلاب با این همه توطئه و آدمکشی ناامن کردن منطقه و ضربه زدن به ایران اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی باکری و شهدای دوران دفاع مقدس افزود: جوانان ایرانی درس خود را از مکتب امام حسین(ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس آموخته‌اند و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد دشمن به ذره‌ای از خاک عزیز ایران تجاوز کند.

خطیب جمعه مراغه، خواستار هوشیاری، همدلی و وحدت همه اقشار مردم شد و تاکید کرد: تا زمانیکه با هم هستم بر دشمنان و فتنه‌های آنها غالب هستیم.

امام جمعه مراغه در ادامه با بزرگداشت سالروز ولات حضرت زینب(س) و هفته پرستار افزود: پرستاری از شغل‌های شریف در جامعه ایرانی است. رسیدگی به بیماران در بیمارستان و منازل نوعی عبادت و نزدیکی به خداوند است.

وی در ادامه با گرامیداشت روز شهردار، از شهرداران و کارکنان آنها در رسیدگی به عمران و آبادانی شهرها قدردانی کرد و گفت: مردم ایران شایسته خدمت بیشتر از این هستند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز ارتحال سید احمد خمینی افزود: ایشان در پیروزی و اعتلای انقلاب اسلامی در کنار امام تلاش کردند و همیشه دلسوز انقلاب، امام راحل و مردم ایران بودند.

انتهای پیام/60007/خ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول