اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه انجام پذیرفت

مراسم گل‌ریزان با حضور پهلوانان ایران زمین+تصاویر

خبرگزاری فارس: مراسم گل‌ریزان با حضور پیشکسوتان ورزش برای ساخت زورخانه در کرمانشاه برگزار شد.

مراسم گل‌ریزان با حضور پهلوانان ایران زمین+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم گل‌ریزان برای ساخت زورخانه در شهر کرمانشاه در سالن ایثارگران با حضور پیشکسوتان ورزش کشتی و وزنه‌برداری، از جمله محمدرضا طالقانی، رضا سوخته‌سرایی، علیرضا سلیمانی، عبدالله موحد، محمد نصیری و داریوش ارجمند، هنرمند سینمای ایران برگزار شد.

این مراسم که با استقبال پرشور مردم روبه‌رو شد، با ورود نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حال و هوای پرشوری به خود گرفت.

داریوش ارجمند در این مراسم اظهار داشت: در شرایطی که هجمه فرهنگی غرب و تبلیغات منفی آن‌ها برای از بین بردن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، باعث شده در جامعه ما بسیاری از ارزش‌ها کم‌رنگ شود، اعتلای ورزش پهلوانی می‌تواند راهکاری برای مقابله با این تبلیغات باشد.

ارجمند با بیان اینکه امروزه پهلوانی ما در اندیشه ماست، ادامه داد: این گود مقدس با پرورش جسم می‌تواند به ذهن ما شکوفایی هدیه دهد.

این هنرمند سینمای ایران گفت: امروز روز بزرگی برای ورزش زورخانه‌ای کرمانشاه است. کرمانشاه سنگر بزرگ دفاع مقدس برای ایران بوده و گرمای وجود رزمندگان هنوز در خاک کرمانشاه پیکر هر دشمنی را می‌سوزاند.

سلیمانی قهرمان نام‌دار کشتی جهان نیز بیان داشت: طبق دستور مقام معظم رهبری ما باید تمام تلاشمان را در راستای اعتلای این ورزش به ‌کار ببریم تا خصلت 7 هزار ساله پهلوانی را در بین مردم زنده کنیم.

سلیمانی افزود: ایران و اسلام، 2 تکه جداناشدنی از هم هستند و مردم ما همواره با 2 بال اسلام و ایران به قله‌های ترقی دست یافته‌اند.

در خاتمه این گل‌ریزان مبالغی از طرف آیت‌الله مصطفی علما، شهرداری، شورای شهر و مردم کرمانشاه برای ساخت زورخانه‌ها جمع‌آوری شد.

 

انتهای پیام/2700/ت40/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول