اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرانی که سفر را بر تصمیم‌گیری برای کردستان ترجیح دادند

شهبازی: در ارائه عملکرد دقت کنید / "فارس" نظاره‌گر است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با ابراز نگرانی از غیبت مدیران‌ ادارات در جلسه شورای برنامه‌ریزی و کارگروه اشتعال، دلیل این مسئله را غیربومی بودن این افراد خواند.

شهبازی: در ارائه عملکرد دقت کنید / "فارس" نظاره‌گر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در جلسه کارگروه اشتغال و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان که پنج‌شنبه‌شب در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، چندین نفر از مدیران عضو حضور نداشتند.

ارسال دیرهنگام دعوت‌نامه، شرکت در مراسم ختم فامیل، سفر به استان‌های کرمانشاه و ایلام و شرکت در برنامه‌های دیگر از جمله دلایل غیبت مدیرانی بود که افرادی را به عنوان نایب به مهم‌ترین جلسه استان فرستاده بودند.

جالب است این‌چنین مسئولان بدون هیچ دغدغه خاطر و یا احساس مسئولیت، افرادی را به جلسه‌ای که برای استان تصمیم‌گیری می‌شود، می‌فرستند که نه تنها اختیاری ندارند بلکه هیچ اطلاعی هم از چگونگی و تاثیرگذاری جلسه ندارند.

استاندار کردستان با ابراز تاسف از چنین وضعیتی، دلیل این مسئله را غیربومی بودن مدیران و معاونان آنان دانست و گفت: اینکه مسئولیتی در استان کردستان به فردی غیربومی واگذار می‌شود لزومی ندارد از نیروهای غیربومی و هم‌استانی خویش در پست‌ معاونت‌ها استفاده نماید.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از مدیران بومی توانمند و متخصص استان نقش بسزایی در خدمات‌رسانی بیشتر به مردم استان دارد.

علیرضا شهبازی تأکید کرد: مدیری که مسئولیتی را در کردستان می‌پذیرد باید پای کار باشد و با اعتقاد کار کند و عید و تعطیل و جمعه را از ذهن خود دور کند چرا که کردستان نیاز به کار دارد.

استاندار کردستان گفت: بنده نماینده عالی دولت در استان هستم و مدیران برای خروج از استان و یا عدم حضور در جلسات باید از من اجازه بگیرند و این را هم می‌گویم که از اول سال آینده مسئولانی که به این مسائل توجه نکنند برخورد خواهم کرد.

وی تاکید کرد: اینطوری هم نیست که مدیران به جلسات نیایند و به جای خود معاون و یا کارمندانی دست‌چندم بفرستند چرا که این شأن جلسات را پایین می‌آورد و در روند تصمیم‌گیری مشکل ایجاد می‌شود.

شهبازی این موارد را سوءاستفاده خواند و با تذکر به مسئولان، گفت: هیچ معاونی حق ندارد به جای مدیران در جلسات استانداری حضور پیدا کند مشروط بر اینکه از قبل هماهنگ شده باشد.

شهبازی با بیان اینکه مدیران ما قبل از قبول هر پست و مقامی باید مسئولیت‌پذیر باشند و رفع مشکلات مردم و توسعه استان را در راس همه امورات خود قرار دهند گفت: عدم حضور مسئولان استانی به خاطر مسافرت‌های آخر هفته به استان‌های اصلیشان ظلم به مردم قدرشناس استان کردستان است.

استاندار کردستان در حالی که یکی از مسئولان استان گزارش کار می‌داد، بر ارائه درست آمار و عملکردها تاکید کرد و گفت: روشن صحبت کنید و الا در صورتی که تناقضی در این مسئله باشد خبرگزاری فارس برجکتان را می‌زند.

استاندار کردستان در ادامه ضمن تاکید بر پذیرش و پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بانک‌های عامل در استان گفت: مشکلات فراروی پرداخت تسهیلات اشتغال هم از طریق استان و هم مرکز به صورت جدی دنبال خواهد شد.

وی از بانک‌هایی که در زمینه پرداخت تسهیلات به تعهدات خود عمل کرده‌اند تقدیر کرد و خواستار اهتمام سایر بانک‌ها برای حرکت در این مسیر شد.

شهبازی در پایان تلاش و کوشش بانک‌های عامل در سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی را طی چند ماه اخیر قابل قبول خواند و بر افزایش پرداخت‌ها در این بخش تأکید کرد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول