اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگاران جم صاحب خیابان شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، خیابان خبرنگار در جم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرنگاران جم صاحب خیابان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، شهردار جم در آیین افتتاح خیابان خبرنگار در جم اظهار داشت: شهرداری جم در سال جاری خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه کرده و این امر در رضایت‌مندی شهروندان تأثیرگذار بوده است.

سیداحمد علمداری ادامه داد: آسفالت معابر و خیابان‌ها در سطح شهر جم با کیفیت مطلوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم با همکاری مسئولان این روند تداوم یابد.

وی با اشاره به افتتاح خیابان خبرنگار خاطر نشان کرد: این خیابان با اعتباری معادل 850 میلیون ریال به طول 230 متر و عرض 20 متر شامل 12 متر سواره‌رو و هشت متر فضای سبز و پیاده‌رو احداث شده است.

شهردار جم، خبرنگاران را از اقشار سختکوش و ساعی جامعه خواند و تصریح کرد: نامگذاری این خیابان در راستای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش انجام گرفته است.

علمداری بیان داشت: برای ساختن شهر جم باید از همه امکانات و توان موجود بهره ببریم و نباید کم‌کاری و سستی در انجام وظایف داشته باشیم.

فرماندار جم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از شهردار و شورای شهر جم، خبرنگاران را قشری تلاشگر خواند که وظیفه مهم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه را بر عهده دارند.

عبدالرسول زارع افزود: حمایت از خبرنگاران و تقویت این قشر امری لازم است و نامگذاری خیابان به نام خبرنگار، گامی در تجلیل از این عزیزان است.

وی در پایان یادآور شد: در ایام نوروز برنامه‌ریزی مناسبی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام گرفته و شهرستان جم از هم‌اکنون آماده میزبانی از گردشگران است.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول