اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان داروسازی وتاک ساری:

بازیکنانم توان قهرمانی لیگ برتر را دارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان داروسازی وتاک ساری گفت: بازیکنانم توان قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان استان را دارند.

بازیکنانم توان قهرمانی لیگ برتر را دارند

محسن سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازیکنان خوبی در ترکیب تیم داریم که در این مسابقات نشان دادند، توانایی‌ بالایی دارند.

وی با اشاره به حضور تیمش در مسابقه فینال خاطرنشان کرد: تیم داروسازی وتاک پس از چندین سال موفق شد به فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان مازندران راه یابد.

سعیدی با اشاره به سطح کیفی خوب و حضور تیم‌های قدرتمند در این مسابقات تصریح کرد:  بازیکنانم در تیم داروسازی وتاک در بازی نیمه‌نهایی موفق شدند با دو گل تیم وحدت جویبار یکی از تیم‌های مدعی استان را  شکست دهند.

سرمربی تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری ابراز داشت: تیم ظرفیت قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را دارد و اگر کمی خوش‌شانس باشیم، می‌توانیم قهرمان لیگ برتر استان شویم.

وی با قدردانی از زحمات بازیکنان تیمش اذعان داشت: از مربیان تیم خود امین رضایی و امین قاسمیان نیز به خاطر حمایت ویژه در صعود تیم تشکر می‌کنم.

سعیدی در پایان با اشاره به صعود تیمش به لیگ برتر نوجوانان فوتبال کشور عنوان کرد: تیم داروسازی وتاک در مسابقه فینال باید با تیم بازرگان چالوس در دو بازی رفت و برگشت دیدار کند تا چهره تیم قهرمان مشخص شود.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول