اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کشف 70 کیلوگرم تریاک

زوج قاچاقچی مواد مخدر در اراک دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری زوج قاچاقچی و کشف 70 کیلوگرم تریاک از آنان در اراک خبر داد.

زوج قاچاقچی مواد مخدر در اراک دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک و به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، محمد حسنی گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی اهل سیستان و بلوچستان و ساکن بندرعباس که از عناصر فعال قاچاق مواد مخدر است، قصد دارد یک محموله مواد مخدر را برای توزیع در شهرهای اراک و ساوه در حد فاصل منطقه سلفچگان و گلدشت به خریدار تحویل دهد؛ اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی به منطقه موردنظر اعزام و با شگردهای پلیسی و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پژو 405 شده و خودرو را تحت نظر قرار دادند تا اینکه خودرو در جلوی رستوران گلدشت متوقف و راننده از خودرو پیاده شد و به سمت مغازه تعویض روغنی که جنب رستوران بود، حرکت کرد و از بین بشکه‌های خالی کنار مغازه، تعداد سه عدد گالن بیست لیتری را داخل صندوق عقب خودرو قرار داد که بلافاصله مأموران وارد عمل شده و راننده به همراه همسر و پسر بچه خردسالش دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد سه گالن بیست لیتری حاوی 70 کیلوگرم تریاک کشف شد؛ متهمان اظهار داشتند که فردی که تحویل‌دهنده مواد بوده از حضور مأموران مطلع و از محل متواری شده که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول