اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تاکید کرد

لزوم توجه به توسعه متوازن تبریز در تمام ابعاد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بر لزوم توجه به توسعه متوازن شهر تبریز در تمام ابعاد تاکید کرد.

لزوم توجه به توسعه متوازن تبریز در تمام ابعاد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، با حضور پرشور شهروندان و خانواده‌های تبریزی نخستین مجتمع سورتمه‌سواری شمال‌غرب کشور به دست شهردار تبریز افتتاح و مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

این مجموعه که بزرگ‌ترین و نخستین مجموعه سورتمه‌سواری شمال‌غرب کشور به حساب می‌آید، با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری تبریز طراحی و راه‌اندازی شده است.

سیروس تقی‌پور مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در مراسم بهره‌برداری از این مجتمع رفاهی و تفریحی با تأکید بر لزوم توجه به توسعه متوازن تبریز در تمام ابعاد خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شهرداری تبریز با تغییر رویکرد و کارکردهای خود از یک دستگاه صرفاً خدماتی به سمت مجموعه‌ای اجتماعی و فرهنگی گام‌های بلندی برای پاسخگویی به نیازها و مطالبات این بخش شهروندان برداشته و توانسته است ضمن ایجاد، توسعه و تقویت بسترهای نشاط و شادابی عمومی نقش قابل توجهی در افزایش سطح نشاط عمومی شهروندان ایفا کند.

وی در ادامه با اشاره به استراتژی این سازمان در سال 92 برای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری افزود: حرکت به سمت دستیابی به استانداردهای جهانی و روز دنیا در حوزه فضای سبز شهری تبریز هدف اصلی این سازمان در سال آینده بوده و برای تحقق این امر برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاشت 500 هکتار زمین خالی برای سال 92 هدف‌گذاری شده است.

تقی‌پور در عین حال خاطرنشان کرد: با کاشت این میزان فضای سبز، سرانه فعلی در سال 92 با رشد 3.5 متری به 19 متر مربع افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه سخنان خود تلاش برای اجرای طرح‌های مدیریت بهینه در حوزه منابع آبی را از دیگر برنامه‌های راهبردی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز برشمرد.

تقوی، سرمایه‌گذار و مجری پروژه سورتمه‌سواری تبریز نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی از اخذ تمام مجوزها و گواهینامه‌های معتبر استاندارد و کیفیت برای تجهیزات و امکانات موجود در این مجموعه خبر داد.

وی افزود: تمام تجهیزات و امکانات موجود در مجتمع سورتمه تبریز به لحاظ ایمنی و استاندارد به تأئید رسیده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

تقوی گفت: طول مسیر سورتمه تبریز 450 متر است که به دو صورت کابین‌های یک و دو‌ نفره طراحی شده و چشم‌انداز زیبای تبریز در طول مسیر حرکتی کابین‌ها برای استفاده کنندگان از این مجموعه جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/60001/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول