اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

بهره‌برداری از بیمارستان‌های امجدی و فرقانی قم در تیرماه

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: فاز اول بیمارستان‌های در حال احداث امجدی و فرقانی قم از پروژه‌های مهر ماندگار استان تا تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از بیمارستان‌های امجدی و فرقانی قم در تیرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی با اشاره به مصوبات آخرین جلسه بررسی طرح‌های مهر ماندگار حوزه بهداشت و درمان استان قم در محل دفتر دستیار ویژه رئیس جمهور در تهران اظهار کرد: در این نشست روند پیشرفت دو پروژه بیمارستانی در حال ساخت امجدی و فرقانی قم مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی نیز برای تکمیل این دو طرح اتخاذ شد.

وی به زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای این دو پروژه اشاره و تصریح کرد: با تخصیص 100 درصد اعتبارات مقرر شد فاز اول این دو پروژه مهر ماندگار استان تا تیر ماه سال 92 تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری برسند.

استاندار قم فاز اول بیمارستان‌های فرقانی و امجدی را شامل بخش‌های اورژانس، درمانگاه و جنرال عنوان کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد مابقی اعتبارات مورد نیاز این دو طرح در اعتبارات سال آینده منظور شود.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول