اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

هدف دشمنان تخریب عقاید جوانان و تحمیل تفکرات خود به آنهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شیروان گفت: دشمنان ما سعی دارند با تخریب عقاید، تفکرات خود را به جوانان ما تحمیل کنند.

هدف دشمنان تخریب عقاید جوانان و تحمیل تفکرات خود به آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری پیش از ظهر امروز در همایش هیئت عاشقان ولایت اظهار کرد: انسان به باران رحمت الهی که همان کلام خدا و ارتباط با معصومان (ع) است زنده است. انسان صالح باید بتواند مصلح هم باشد و این هدف موجب می‌شود که کارهای ما به نتیجه مطلوب خود برسد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه انسانی که می‌خواهد دگرسازی نماید و به بحث تعلیم و تربیت بپردازد باید ابتدا خود را ساخته باشد گفت: انسان باید به خود‌سازی رسیده باشد و این خودسازی که جوهره انسان است گام به گام محقق خواهد شد.

وی افزود: هدف از حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین این است که انسان پس از خودسازی به دگرسازی بپردازد که این امر ابتدا در محیط خانواده باشد که خانواده سالم منجر به جامعه سالم می‌شود.

حجت‌الاسلام کوثری در ادامه با طرح این موضوع که دشمنان ما سعی دارند با تخریب عقاید، تفکرات خود را به جوانان ما تحمیل کنند وظیفه سرگروه‌های شجره طیبه صالحین این است که با در نظر گرفتن سه مورد عقاید، اخلاق و احکام در حلقه‌ها و پرداختن به این موضوعات بر توطئه دشمنان که همان تهاجم فرهنگی و عقیدتی است غلبه کنند.

حجت‌الاسلام اسدالله‌زاده معاونت آموزش حوزه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد هم در این همایش با تشریح طرح سفیران هدایت از سرگروه‌های شجره طیبه صالحین خواست تا  به تشریح طرح در حلقه‌ها خود پرداخته و نوجوانان و جوانان بیشتری را برای تحصیل در حوزه‌های علمیه ترغیب کنند.

همایش هیئت عاشقان ولایت با حضور سرگروه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان شیروان در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

انتهای پیام/63001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول