اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

آغاز دوره آموزش تخصصی نهج‌البلاغه در جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم از آغاز دوره آموزش تخصصی نهج‌البلاغه در جم خبر داد.

آغاز دوره آموزش تخصصی نهج‌البلاغه در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سیدحسین سادات در جمع فعالان مذهبی جم اظهار داشت: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های دینی و مذهبی باید مورد عنایت فعالان این حوزه قرار گیرد.

وی افزود: در سال جاری در راستای گسترش فرهنگ دینی، شاهد برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در عرصه‌های مختلف دینی هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم از آغاز دوره آموزش تخصصی نهج‌البلاغه در جم خبر داد و خاطر نشان کرد: به همت تبلیغات اسلامی جم دوره آموزش نهج‌البلاغه با حضور برادران و خواهران در شهرک پردیس جم آغاز شد.

سادات تصریح کرد: به منظور آشنایی بیشتر عموم با مفاهیم والای نهج‌البلاغه، این دوره با همکاری مدیریت فرهنگی شهرک پردیس به صورت هفته‌ای یک جلسه ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز قرآنی ریحانة‌النبی جم نیز از برگزاری مرحله اول دوره تربیت مربی قرآن کریم در این مرکز خبر داد.

سهیلا آقاجری زیتونی افزود: در راستای تأمین نیروی انسانی توانمند برای همکاری با مرکز دارالقرآن ریحانة‌النبی (س)، سه دوره پیوسته تربیت مربی برنامه‌ریزی و مصوب شد که شامل روش تدریس روانخوانی قرآن کریم، روش تدریس تجوید قرآن کریم و روش تدریس طرح جوادالائمه (ع) ویژه بخش خردسال مرکز خواهد بود.

مدیر مرکز دارالقرآن ریحانة‌النبی اذعان داشت: دوره روش تدریس روانخوانی از 20 اسفند 91 با حضور قاری، مؤذن و استاد روانخوانی و تجوید حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی از حضور بیش از 50 فراگیر در این دوره خبر داد و گفت: فراگیران پس از قبولی در دوره دوم تربیت مربی- روش تدریس تجوید، ضمن دریافت مدرک مربیگری از آستان قدس رضوی، جواز حضور در دوره روش تدریس خردسال را کسب خواهند کرد.

آقاجری زیتونی خاطر نشان کرد: نفرات برتر سه دوره بر اساس نیاز مرکز در دو بخش خردسال و بالای هفت سال در سال آینده به عنوان مربی جذب خواهند شد.

وی در پایان اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، دوره اول تربیت مربی در سال جاری و دوره دوم و سوم آن در فروردین و اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول