اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان انجام شد

نصب پرچم جمهوری اسلامی با ارتفاع 30 متر بر تپه چگاسه جم

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، پرچم جمهوری اسلامی با ارتفاع 30 متر بر تپه چگاسه جم نصب شد.

نصب پرچم جمهوری اسلامی با ارتفاع 30 متر بر تپه چگاسه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس شورای اسلامی شهر جم عصر چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: جم از شهرهای مهم و ارزشمند در سطح استان و کشور است و دارای پیشینه درخشانی در فرهنگ و ادب است.

سیدعلیرضا سجادی‌زاده افزود: معرفی شهر و شهرستان جم به مردم سراسر ایران اسلامی از اولویت‌های مسئولان است و برگزاری مراسمات ویژه روز جم و هفته جم در همین راستاست.

وی اضافه کرد: امسال سومین دوره برگزاری همایش روز جم در حال برگزاری است و شاهد استقبال بسیار خوب شهروندان و اقشار مختلف مردم از این ویژه‌برنامه‌ها هستیم.

رئیس شورای اسلامی جم خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفیت برنامه‌های روز جم موجب استقبال مردم از این برنامه شده و تلاش داریم روزبه‌روز شاهد بهبود کیفیت این همایش باشیم.

سجادی‌زاده بیان کرد: نصب پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر روی تپه چگاسه که هم‌اکنون انجام شده از جمله برنامه‌های روز جم است.

شهردار جم نیز اظهار داشت: این پرچم دارای مساحت 96 متر مربع بوده و بر روی پایه‌ای به ارتفاع 30 متر و بر فراز تپه چگاسه نصب شده است.

سید احمد علمداری افزود: مشارکت مردم در همایش بزرگداشت جم اهمیت بسیار زیادی دارد و امیدوار هستیم در تمام برنامه‌ها شاهد حضور و مشارکت مردم باشیم.

وی ابراز داشت: برای ایام نوروز برنامه‌ریزی مناسبی انجام گرفته و امیدوار هستیم در مدت زمان تعیین‌شده شاهد برپایی این برنامه‌ها باشیم.

انتهای پیام/2451/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول