اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال قم:

قهرمان بسکتبال قم در سال 1391 مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: با انجام دیدار نهایی بین دو مدعی کسب عنوان نخست قهرمان سال 1391 بسکتبال قم مشخص خواهد شد.

قهرمان بسکتبال قم در سال 1391 مشخص می‌شود

محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: پایان رقابت‌های جذاب و تماشایی بین تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای جام فجر با راهیابی تیم‌های صنایع پلاستیک مرکز و آینده‌سازان به فینال همراه بود.

این مسئول یاد آور شد: قرار است مسابقه پایانی برای تعیین تیم قهرمان این دوره از رقابت‌های جام فجر در بیست و چهارمین روز اسفند ماه برگزار شود.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: در این رقابت‌ها که بر اساس برنامه‌ریزی هیئت بسکتبال استان قم با عنوان یادواره زنده یاد محمد اربابی و غلامعلی ابراهیمیان دو تن از چهره‌های سرشناس سا‌ل‌های نه چندان دور بسکتبال قم برگزار شد، هشت تیم حضور داشتند.

وی اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در مرحله نخست به شکل دوره‌ای در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند و از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد که در نیمه نهایی تیم‌های صنایع پلاستیک مرکز، آینده‌سازان، پردیس و کفش امین به رقابت پرداختند.

نادری ابراز داشت: در مرحله نیمه نهایی تیم بسکتبال صنایع پلاستیک مرکز حریف تیم پردیس بود که با کسب برتری در این دیدار به عنوان نخستین تیم راهی دیدار نهایی شد، ضمن اینکه دیگر مسابقه این مرحله را تیم‌های بسکتبال کفش امین و آینده سازان برگزار کردند که برنده این بازی تیم آینده سازان بود و این تیم نیز راهی مسابقه پایانی شد.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم بیان کرد: بدین ترتیب در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تیم‌های بسکتبال صنایع پلاستیک مرکز و آینده‌سازان از ساعت 16 و 30 روز پنجشنبه بیست و چهارم اسفند ماه در سالن شهید رضاییان قم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که دیدار رده بندی بین تیم‌های کفش امین و پردیس برگزار شد که طی آن بسکتبالیست‌های تیم کفش امین با کسب برتری مقابل حریف خود مقام سوم این دوره از بازی‌ها را از آن خود کردند و این رقابت‌ها روز پنجشنبه در حالی به پایان می‌رسد که دو تیم بسکتبال ساوه‌ جوان و آرمانی هر دو از شهرستان ساوه میهمان این دوره از رقابت‌های بسکتبال جام فجر در قم بودند.

انتهای پیام/78002/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول