اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی در محور بروجن - لردگان - خوزستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از اعمال 2 مرحله محدودیت ترافیکی در محور بروجن - لردگان - خوزستان ویژه ایام نوروز خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در محور بروجن - لردگان - خوزستان

اسرافیل جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی تردد وسایل نقلیه سنگین در محور ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان به زودی اعمال می‎شود.

وی افزود: این تصمیم در راستای افزایش امنیت مردم و مسافران در این مسیر اتخاذ شده است و طی دو مرحله از 27 تا 30 اسفندماه و همچنین 12 تا 17 فروردین‌ماه اجرا می‎شود.

جعفری با اشاره به کاهش 5 و 28 درصدی تصادفات برون شهری و درون شهری استان طی سال جاری، تصریح کرد: در همین راستا طرح‌های ضربت و تشدید اقدامات کنترلی در محورهای پر‌تردد توسط پاسگاه‌های پلیس راه به ویژه در ایام نوروز اجرا می‎شود.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: امسال در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک ضمن آموزش چهره به چهره 70 هزار شهروند، 40 هزار تراکت و بروشور آموزشی نیز بین رانندگان وسایل نقلیه توزیع شد.

جعفری از کاهش 47 درصدی تصادفات خسارتی در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات فرهنگی مناسب و نیز ارتقای سطح فرهنگ ترافیک عمومی و همچنین حضور مستمر مأموران در جاده‌ها، در این مدت علاوه بر کاهش 4 درصدی مصدومان تصادفات درون شهری تصادفات خسارتی نیز نسبت به سال گذشته 47 درصد کاهش یافته است.

وی به تجهیز همه تیم‌های گشتی به دوربین‌های فیلمبرداری برای ثبت وقایع و حوادث ترافیکی اشاره کرد و افزود: امسال 37 هزار و 32 فقره کنترل سرعت با استفاده از این دوربین‌ها صورت گرفت.

جعفری با تقدیر از همکاری رانندگان وسایل نقلیه با مأموران پلیس‌راه و توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی آن‌ها ، ابراز امیدواری کرد؛ با تداوم اینگونه همکاری‌ها، روز به روز شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در سطح محورهای مواصلاتی استان باشیم.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول