اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

امام جمعه و فرماندار سلماس از غرفه خبرگزاری فارس در ارومیه بازدید کردند

خبرگزاری فارس: ظهر امروز امام جمعه و فرماندار سلماس از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان‌غربی بازدید کردند.

امام جمعه و فرماندار سلماس از غرفه خبرگزاری فارس در ارومیه بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز در آخرین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان‌غربی که در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برپا شده بود، امام جمعه و فرماندار سلماس از غرفه خبرگزاری فارس در این نمایشگاه بازدید کردند.

در این بازدید فرماندار سلماس به پرداختن هر چه بیش‌تر رسانه‌ها به انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها باید در راستای تنویر افکار عمومی در بخش‌های مختلف گام بردارند و در این زمینه رسانه‌ها توانسته‌اند به خوبی وارد عمل شوند و امید می‌رود در بحث انتخابات نیز به همین منوال حرکت کنند.

مرتضی نظری با بیان این‌که رسانه‌ها در بحث انتخابات بی طرفی خود را حفظ کنند، تصریح کرد: طوری نباشد که رسانه‌ها به تریبون کاندیداها تبدیل شوند و در این میان باید طوری رفتار شود که رسانه‌ها حضور هر چه باشکوه‌تر مردم را در این انتخابات خواستار شوند.

وی با بیان این‌که رسانه‌ها می‌توانند با گام برداشتن در این مسیر سبب حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند، افزود: باید مسئولان و رسانه‌ها دست در دست هم داده و در راستای تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

نظری با اشاره به ولایتمداری ملت ایران، خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته‌اند ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: مردم ایران در انتخابات سال آینده نیز با حضور حداکثری خود حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

فرماندار سلماس در ادامه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد خبرگزاری فارس، گفت: خبرگزاری فارس در زمینه اطلاع‌رسانی گام‌های مؤثری برداشته و با پوشش خبری مناسب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان آذربایجان‌غربی توانسته به رسالت خود به خوبی عمل کند.

انتهای پیام/61001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول