اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

همایش تجلیل از 125 قرآن‌آموز برتر گلستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: همایش تجلیل از 125 قرآن‌آموز برتر استان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

همایش تجلیل از 125 قرآن‌آموز برتر گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کبیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در این مراسم از کسانی که سال‌های 1389، 1390 و 1391 حائز رتبه‌های برتر قرآنی کشور شدند، تجلیل به عمل ‌آمد.

وی افزود: قرآن‌آموزان فوق در آزمون‌های سراسری قرآن و عترت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

فراهم آمدن زمینه رقابت سالم بین قرآن‌آموزان مهم‌ترین هدف این مراسم است

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: از مجموع قرآن‌آموزان گلستانی شرکت‌کننده در این آزمون‌ها، 125 قرآن‌آموز رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کبیر هدف از برگزاری مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان برتر استان گلستان را علاوه بر تجلیل از تلاش‌های ارزشمند آنها، تبلیغ و ترویج مفاهیم قرآنی و نیز فراهم آمدن زمینه و بستر رقابت سالم بین قرآن‌آموزان برشمرد.

به گفته وی، علاوه بر تجلیل از 125 قرآن‌آموز برتر سال‌های 1389، 1390 و 1391 از 10 مربی برتر قرآنی استان نیز تجلیل شد.

اداره کل ارشاد گلستان در طول سال برنامه‌های مختلف قرآنی دارد

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: در این مراسم معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها، مربیان و مسئولان موسسات قرآنی دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان حضور داشتند.

کبیر با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این اداره کل گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از نهادهای متولی ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در طول سال فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد.

وی اذعان داشت: یکی از این برنامه‌ها «کرسی طرح تلاوت ویژه بانوان» بود که اسفندماه جاری در پنج شهر گرگان، بندرگز، آق‌قلا، رامیان و گنبدکاووس برگزار شد.

انتهای پیام/‌83003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول