اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد خبر داد

آمادگی لامرد برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لامرد از آمادگی کامل ستاد تسهیلات این شهرستان برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروز 92 خبر داد.

آمادگی لامرد برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمود صفری صبح امروز در دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: یکی از شاخص‌های اصلی و مهم مردم لامرد مهمانان‌نوازی این منطقه جنوبی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این شاخص مهم باید در ایام نوروز نمایان شود.

فرماندار لامرد با بیان اینکه در نوروز 92 تمام خدمات و تسهیلات نوروزی به مسافران در لامرد ارائه می‌شود، گفت: ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان آمادگی کامل به منظور استقبال از مسافران و گردشگران نوروز 92 را دارد.

صفری ادامه داد: تلاش می‌کنیم در این ایام بیشتر فضاهای بسته را با تمام امکانات رفاهی و خدماتی در اختیار مسافران نوروزی قرار دهیم.

این مسئول خطاب به اعضای ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان تصریح کرد: باید به مسافران و گردشگران سال جدید که وارد این شهرستان جنوبی می‌شوند، نهایت احترام گذاشته شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد ورود مسافران نوروزی به لامرد نیز بیان داشت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته و با توجه به وقوع بارندگی‌های بسیار خوب امسال بیش از 5 هزار مسافر نوروزی در این شهرستان اسکان یابند.

صفری در زمینه ایجاد امینت در ایام نوروز 92 نیز خاطرنشان کرد: در ایام نوروز باید این موضوع حساس و مهم به صورت فراگیر توسط نیروهای نظامی و انتظامی محقق شود.

در ادامه این جلسه مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لامرد نیز متذکر شد: در ایام نوروز نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و گردشگری در ورودی شهر لامرد با همکاری جمعیت هلال احمر این شهرستان برپا می‌شود.

عبدالرضا حق‌شناس اذعان داشت: 13 فروردین جشن روز طبیعت در منطقه نمونه گردشگری شاه فرج‌الله بخش علامرودشت با حضور مسافران و گردشگران نوروزی 92 مانند سال گذشته باشکوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول