اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز آغاز شد

راه‌اندازی آزمایشی فاز دوم خطوط B.R.T اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه خطوط B.R.T اصفهان از راه‌اندازی آزمایشی خطوط B.R.T از مسیر بزرگمهر به میدان آزادی خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشی فاز دوم خطوط B.R.T اصفهان

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فعالیت آزمایشی مسیر خطوط B.R.T اصفهان از میدان آزادی به سمت بزرگمهر تا میدان قدس از صبح امروز آغاز شد.

وی افزود: هدف از اجرای آزمایشی این طرح بررسی عیب‌ها و نواقص احتمالی است تا در زمان افتتاح رسمی مشکلی وجود نداشته باشد و مردم با خیال آسوده و امنیت مطلوب از این وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

صلواتی تصریح کرد: در حال حاضر 60 دستگاه اتوبوس به این مسیر اضافه شده و در سال آینده نیز 40 دستگاه اتوبوس دیگر به این مسیر اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: طول مسیر این خطوط اتوبوس‌رانی 10 کیلومتر است که از میدان آزادی آغاز شده و پس از گذر از خیابان شیخ صدوق، خیابان سجاد، خیابان سعادت آباد، میدان بزرگمهر و خیابان سروش به میدان قدس منتهی می‌شود.

مدیر پروژه خطوط B.R.T اصفهان اعتبار این پروژه را بیش از 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان برای جداکننده‌ها و 100 میلیون تومان برای گیت‌های الکترونیکی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ادامه خطوط بی.آر.تی 16 ایستگاه دارد، گفت: برای احداث ایستگاه‌های بی.آر.تی 10 میلیارد تومان هزینه شده و برای خریداری اتوبوس‌های این مسیر بیش از 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

گفتنی است فاز دوم این پروژه پس از عید نوروز در مراسمی به طور رسمی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول