اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

شهرستان خلخال صاحب تالار نویسندگان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال از راه‌اندازی تالار نویسندگان خلخال در آینده نزدیک خبر داد.

شهرستان خلخال صاحب تالار نویسندگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی خلخال اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی تالار نویسندگان جمع‌آوری آثار و کتاب‌های نویسندگان خلخال و معرفی آنها به علاقمندان در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

وی گفت: شهرستان خلخال در حوزه تولید اثر کتاب در سطح مستعد و خوبی قرار دارد به طوری که بیشتر نویسندگان و تولیدکنندگان آثار ادبی و علمی در خلخال یا سایر استان‌های کشور در حال فعالیت هستند.

محمدی افزود: بحث کتاب‌های کمک درسی در مدارس شبانه‌روزی جزو ضروریات است و نیازمندی این دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی برای استفاده از کتاب‌های کمک درسی با حمایت و همکاری نهاد کتابخانه‌‌های عمومی استان و آموزش و پرورش در برنامه تجهیز قرار دارد.

این مسئول گفت: امسال بیش از 30 دانش‌آموز مستعد از مدارس شبانه‌روزی خلخال در کنکور موفقیت کسب کرده‌اند که این امر می‌طلبد مسئولان نیز در کنار دانش‌آموزان برای ارتقای علمی این مدارس شبانه‌روزی تلاش کنند.

فرماندار خلخال بیان داشت: شهرستان خلخال تنها شهرستان دارای دانشکده علوم پزشکی است و در کنار این مرکز علمی سایر مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد و پیام نور، مرکز سما با 6 هزار دانشجو در حال فعالیت است که در آینده‌ای نزدیک نیز با تلاش مسئولان تحصیلات تکمیلی در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: با وجود این مراکز نیاز به وجود کتابخانه مجهز برای فروش کتاب‌های منبع دانشگاهی برای این دانشگاه‌ها ضروری است فرمانداری خلخال در راستای واگذاری زمین به نهاد کتابخانه‌های عمومی آماده همکاری است.

این مسئول با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال متذکر شد: شهرداری خلخال تنها ارگان و نهاد غیر دولتی است که هیچ بدهی به دستگاه تامین اجتماعی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در پایان سخنان خود خواستار پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی از سوی شهرداری‌های شهرستان خلخال شد.

انتهای پیام/62008/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول