اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هشتم اسفندماه برپاست

نمایشگاه کتاب مورد استقبال یزدی‌ها قرار گرفت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب یزد امسال در حالی مورد توجه و استقبال مردم فرهنگ‌دوست یزد قرار گرفت که پنج سالی بود در این استان خبری از نمایشگاه کتاب نبود.

نمایشگاه کتاب مورد استقبال یزدی‌ها قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آخرین نمایشگاه کتاب در یزد سال 85 برگزار شد و بعد از آن ناشران بار سفر از یزد بربستند و پنج سالی از آنها خبری نبود.

پس از پنج سال این بار به دعوت مدیرکل ارشاد استان یزد 300 ناشر، محصولات خود را به یزد آوردند تا در پنجمین نمایشگاه سراسری کتاب یزد به نمایش بگذارند.

این دوری چند ساله، استقبال یزدی‌ها را به دنبال داشت به نحوی که ناشران نیز اغلب از فروش کتاب‌های خود راضی هستند.

در این نمایشگاه 35 هزار عنوان کتاب در 200 غرفه به نمایش درآمده و سالن فجر دانشگاه یزد در ساعات برگزاری نمایشگاه مملو از جمعیت است.

این نمایشگاه دارای بخش ویژه کتب پیامبر اعظم (ص)، بخش ویژه کتب حوزه و بخش ویژه کتب دانشگاهی، بخش کتاب کودک و ... نیز بود که البته این غرفه‌ها نیز با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد.

از آنجا که این نمایشگاه در دانشگاه یزد برگزار شد، دانشجویان استقبال بی‌نظیری از آن داشتند و اغلب غرفه‌ها به ویژه غرفه‌های مربوط به کتب دانشجویی،‌ شاهد حضور بی‌نظیر این قشر بودند.

کودکان نیز با حضور خود، یکی از پرفروش‌ترین‌های نمایشگاه کتاب استان یزد را به نام خود رقم زدند.

به جز نمایشگاه، بخش‌های جنبی آن نیز مورد استقبال قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به ایستگاه نقاشی کودک، سخنرانی، جلسه نقد کتاب و ... اشاره کرد.

در این نمایشگاه مبلغ 280 میلیون تومان بن یارانه‌ای کتاب نیز از طریق بانک مستقر در نمایشگاه به صورت کارت‌های الکترونیکی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

اغلب بازدیدکنندگان نمایشگاه از اینکه برای همراه داشتن کارت ملی برای دریافت کارت الکترونیکی اطلاع‌رسانی نشده بود، گلایه‌مند بودند و نتوانستند از بن یارانه‌ای کتاب استفاده کنند.

پنجمین نمایشگاه کتاب یزد در دو سالن مستقر در دانشگاه یزد تا هشتم اسفندماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

انتهای پیام/2464/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول