اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی رسانه‌های استان در ششمین جشنواره زمستانی

خبرگزاری فارس همدان برترین رسانه‌ استان لقب گرفت

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس همدان موفق شد در بین رسانه‌های فعال در پوشش خبری ششمین جشنواره زمستانی همدان به عنوان رسانه برتر از نظر تعداد خبر انتخاب و برگزیده شود.

خبرگزاری فارس همدان برترین رسانه‌ استان لقب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رسانه‌های دیداری، نوشتاری، شنیداری و سایبری استان همدان در پوشش و انعکاس خبرهای ششمین جشنواره زمستانی که در اوایل بهمن‌ماه امسال در همدان برگزار شد، فعالیت بسیار چشمگیری داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان در این خصوص اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی نهایی از نظر کمی و تعداد خبرها در مطبوعات سراسری و محلی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری؛ حکایت از همکاری و انعکاس به موقع و چشم‌گیر رسانه‌های استان در بخش‌های مختلف دارد.

علیرضا ایزدی افزود: انعکاس و درج بیش از یک‌هزار عنوان خبر، گزارش و یادداشت در رسانه‌های استان قبل، حین و بعد از برگزاری ششمین جشنواره زمستانی آمار بسیار خوبی در انعکاس یک رویداد فرهنگی در سطح کشور دارد که باید از اهالی رسانه و خبرنگاران زحمت‌کش رسانه‌های مختلف استان قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: در رسانه‌های شنیداری، دیداری، گفتاری و سایبری و همچنین صدا و سیمای مرکز همدان که اخبار، رویدادها و اتفاقات ششمین جشنواره زمستانی را در روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری انعکاس دادند از نظر تعداد خبر، خبرگزاری فارس همدان با 145 خبر و گزارش به عنوان رسانه برتر استان شناخته شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان یادآور شد: حضور به موقع و همکاری مناسب خبرنگاران و اهالی رسانه در انعکاس ششمین جشنواره زمستانی همدان باعث شد تا نام بلندآوازه پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین بیشتر از پیش در ایران و حتی خارج از کشور مطرح و شناسانده شود.

وی ادامه داد: به پاس فعالیت مطلوب خبرنگاران فعال در این جشنواره، مجموعه میراث فرهنگی با مشارکت گروه هتل‌های باباطاهر و مساعدت بسیار نزدیک شهرام شیروانی مدیرعامل این گروه، نسبت به اعزام خبرنگاران به مشهد مقدس اقدام کرد.

ایزدی یادآور شد: در این سفر، 44 نفر از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌های محلی، باشگاه خبرنگاران جوان و صدا و سیمای مرکز همدان با مدیریت فرشید گل‌محمدی، خبرنگار خبرگزاری فارس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به این‌که این سفر معنوی به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران فعال استان انجام شد، ادامه داد: در بیشتر موارد در پایان رویدادهای فرهنگی و برگزاری جشنواره‌های مختلف، از خبرنگاران با هدایایی مادی تقدیر می ‌شد، ولی میراث فرهنگی استان با در نظر گرفتن سفر معنوی برای این عزیزان، خواست تا خاطره‌ای ماندنی و معنوی را برای آن ها رقم بزند.

ایزدی در پایان از احسان مطهری‌زاده سرپرست، مریم شهابی‌باهر سردبیر، سیده فریده حسینی خبرنگار حوزه میراث فرهنگی و فرشید گل‌محمدی دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان که در پوشش خبری ششمین جشنواره زمستانی همدان نقش بسزای داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول