اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار:

150 میلیون تومان اعتبار در راستای سیمای شهری بهار هزینه شد

خبرگزاری فارس: شهردار بهار گفت: در کل، اعتبار هزینه شده در زمینه سیمای شهری بهار در آستانه نوروز بالغ بر 150 میلیون تومان بوده است.

150 میلیون تومان اعتبار در راستای سیمای شهری بهار هزینه شد

علی‌اصغر شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیلات نوروزی در بهار، اظهار داشت: در راستای سهولت تردد و حمل و نقل مسافران نوروزی در شهر بهار تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: بر اساس برگزاری جلسات ستاد تسهیلات نوروزی در شهر بهار مقدمات کار برای پذیرایی و میزبانی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

شهردار بهار به عملیات زیباسازی سیمای شهری بهار، رنگ‌آمیزی جداول، کاشت نهال، آماده‌سازی نمازخانه‌های ورودی و خروجی شهر، تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی در شهر بهار در آستانه ورود به نوروز اشاره کرد.

به گفته شیری، کمپینگ‌های موقت نیز برای اسکان مسافران نوروزی با همکاری آموزش و پرورش آماده‌سازی شده است.

وی به برگزاری مراسم پیشواز نوروز در میدان شهرداری با چیدن سفره هفت‌سین اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح سرود محلی نیز اجرا شده و بروشور نیز بین مسافران پخش خواهد شد.

شیری خاطرنشان کرد: با نصب مبلمان و چراغ شهری نسبت به آماده‌سازی شهر بهار برای گردش و اسکان مسافران نوروزی اقدام شده است.

وی تصریح کرد: در کل، اعتبارات هزینه شده در زمینه سیمای شهری بهار در آستانه نوروز بالغ بر 150 میلیون تومان بوده است.

شهردار بهار ضمن دعوت از شهروندان این شهر در راستای کاشت نهال خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان در زمینه پاکیزه نگه داشتن و فضای شهری و کمک به ارائه خدمات مطلوب به مسافران شد.

انتهای پیام/89004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول