اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت و شناسایی اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خبر داد

افزایش گشت‌های ویژه در ایام نوروز برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت و شناسایی اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی از افزایش گشت‌های ویژه حفاظت اراضی در ایام نوروز برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی خبر داد.

افزایش گشت‌های ویژه در ایام نوروز برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی

به گزارش خبرگزاری فارس  از مشهد، و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، محسن کرمانی اظهارداشت: تیم‌های گشتی حفاظت اراضی این اداره کل در طول تعطیلات نوروز با هر نوع تغییرکاربری و ساخت و ساز و تصرف اراضی ملی و دولتی به شدت برخورد می‌کند.

کرمانی افزود: با توجه به فعالیت گسترده واحد حفاظت اراضی در سطح استان، چنانچه فردی در هر نقطه از استان خراسان‌رضوی قصد تعرض به اراضی ملی را در سر بپروراند، به شدت با ایشان برخورد قانونی شده، ضمن ممانعت از ادامه فعالیت در اراضی مذکور با تشکیل پرونده به مراجع قضایی نیز معرفی می‎شود.

وی با اشاره به فعال بودن این گشت‌ها در طی سال، تصریح کرد: در ایام تعطیل، این گشت‌ها افزایش یافته و با استفاده از تجربیات گذشته، با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برخورد جدی و قانونی می‎شود.

رئیس اداره حفاظت و شناسایی اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی یکی از اساسی‌ترین وظایف این واحد را پیشگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی بیان کرد و افزود: نصب تابلوهای هشدار دهنده در اراضی ملی، نشست با شوراها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و بسیج، معتمدین محلات، انجام گشت‌های مداوم روزانه و پاسخگویی رو در رو به سوالات ساکنین اطراف اراضی ملی از جمله اقدامات پیشگیرانه این واحد به شمار می‌رود.

کرمانی با تشکر از همکاری مراجع قضایی، نیروی انتظامی و سازمان نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری در مناطق مختلف، از عموم مردم خواست از خرید و فروش اراضی با قولنامه خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را سریعا با این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول