اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

قدردانی مردم از رهبری برای انتخاب حجت‌الاسلام ملک‌حسینی

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مردم و مسئولان این استان قدردان انتصاب حجت‌الاسلام ملک‌حسینی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی‌فقیه هستند.

قدردانی مردم از رهبری برای انتخاب حجت‌الاسلام ملک‌حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برای معرفی نماینده جدید ولی‌فقیه در این استان برگزار شد، اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که بزرگترین نعمت یعنی ولایت را به این کشور ارزانی داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز بعد از نعمت ولایت بزرگترین توفیق برای ما توفیق زندگی در نظام جمهوری اسلامی است که در سایه آن با سربلندی و عزت روزگار می‌گذرانیم.

نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تسلیت رحلت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی اظهار کرد: آن عالم فقید افتخاری برای این استان و کل منطقه جنوب کشور بودند.

صابری با قدردانی از رهبر معظم انقلاب به دلیل حسن انتصاب حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنان نماینده جدید ولی‌فقیه در این استان اظهار کرد: این انتخاب شایسته از سوی آن رهبر فرزانه خواست همه مردم استان و مسئولان و به خصوص امام جمعه محترم شهر یاسوج بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی خود و همه مسئولان استان برای همکاری و تعامل با نماینده جدید ولی‌فقیه در این استان خبر داد و گفت: اکنون که خلأ آیت‌الله ملک‌حسینی در استان پر شده باید دست در دست هم برای توسعه این استان قدم برداریم.

انتهای پیام/2571/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول