اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

ملک‌حسینی شایسته‌ترین فرد برای تصدی نمایندگی ولی‌فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با قدردانی از لطف مقام معظم رهبری نسبت به تعیین نماینده خود در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجت‌الاسلام ملک‌حسینی شایسته‌ترین فرد برای تصدی نمایندگی ولی‌فقیه در این استان است.

ملک‌حسینی شایسته‌ترین فرد برای تصدی نمایندگی ولی‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به 22 اسفند هر سال سالگرد تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: این فرمان تاریخی امام راحل برکات زیادی برای انقلاب داشت.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از خطبه‌‌ها، مردم و این کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: سربلندی و عزت امروز مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگران انقلاب است.

حسینی به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با دولت‌های غربی اشاره کرد و افزود: همواره در مذاکرات با قوت و با قدرت شرکت کرده‌ایم و جمهوری اسلامی از موضع ضعف و ناتوانی با کسی مذاکره نکرده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه یاسوج به یکی دیگر از مناسبت‌های جاری پرداخت و به هفته منابع طبیعی گریزی زد و با انتقاد از برخی ناملایمات با منابع طبیعی در این استان گفت: مردم باید خودشان بخواهند تا عرصه‌های طبیعی تخریب نشود و تا مردم پای کار نباشند تخریب‌ها پا برجا خواهند ماند.

وی از لزوم حساسیت در این زمینه سخن گفت و افزود: باید با تخریب کنندگان منابع طبیعی طبق قانون برخورد شود.

امام جمعه یاسوج با تقدیر از رهبر انقلاب به دلیل حسن انتخاب حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم استان به دلیل این حسن انتخاب از رهبری معظم تشکر می‌کنند چرا که بهترین انتخاب برای ما بود.

حجت‌الاسلام حسینی از درجات علمی و دینی و اخلاقی حجت‌الاسلام ملک‌حسینی گفت و افزود: وی فردی شایسته برای تصدی این منصب بود که رهبری معظم انقلاب نیز به خواسته مردم جواب مثبت دادند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول