اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت انجام شد

افتتاح دومین ساختمان ستاد خبری 124 سازمان صنعت و معدن گیلان

خبرگزاری فارس: ساختمان شماره دو ستاد خبری 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با هدف دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلفات واحدهای صنفی و غیرصنفی در رشت راه‌اندازی شد.

افتتاح دومین ساختمان ستاد خبری 124 سازمان صنعت و معدن گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ظهر امروز در جریان راه‌اندازی ساختمان شماره دو ستاد خبری 124 این سازمان، اظهار کرد: با هدف دریافت مناسب‌تر اخبار و گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات واحدهای صنفی و غیرصنفی در آستانه فرا رسیدن سال نو، ساختمان شماره دو ستاد خبری 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در رشت راه‌اندازی شد.

علیرضا رهبر، افزود: این اقدام در راستای افزایش نظارت‌ها بر روند عرضه کالا و ارائه خدمات به شهروندان در ایام پایانی سال صورت می‌گیرد.

به گفته وی، ساختمان ستاد خبری 124 در خیابان تختی رشت طبقه فوقانی فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان دایر شده است.

این مسئول ادامه داد: شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند همه روزه تا ساعت شش عصر تا تاریخ 25 فروردین 92 با مراجعه به این ساختمان گزارش‌ها و شکایات خود را در زمینه تخلف واحدهای صنعتی ارائه کنند.

وی استقرار ساختمان شماره یک ستاد خبری 124 را در بلوار شهید بهشتی رشت مقابل اداره کل تعزیرات حکومتی استان ذکر کرد و یادآور شد: این ستاد نیز مانند گذشته آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

رهبر از دریافت حدود 600 مورد گزارش مردمی در زمینه تخلفات صنفی از آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز تاکنون خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند جاری که این طرح آغاز شده است با بررسی گزارش‌های دریافتی مذکور 200 واحد متخلف شناسایی شدند و در حال طی مراحل قانونی برای صدور حکم در تعزیرات حکومتی هستند.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول