اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اراک خبر داد

نصب 30 المان نوروزی در میادین و پارک‌های اراک

خبرگزاری فارس: شهردار اراک گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز 30 المان نوروزی در میادین و پارک‌های اراک نصب خواهد شد.

نصب 30 المان نوروزی در میادین و پارک‌های اراک

حسن قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شهرداری اراک در راستای زیباسازی میادین شهری در ایام نوروز بیش از 30 المان را در سطح میادین و معابر این شهر نصب و راه‌اندازی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شهرداری اراک هر ساله در آستانه فرا رسیدن عید نوروز اقدام به زیباسازی و نصب المان‌های زیبا در سطح شهر می‌کند که امسال نیز نصب المان‌های جدید و زیبا را در دستور کار قرار داده است.

شهردار اراک بیان کرد: به منظور نصب این المان‌ها فراخوان ارسال کارهای هنرمندان به جشنواره المان‌های نوروزی منتشر شد که طی آن 60 نفر از هنرمندان اراکی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که بعد از داوری آثار 30 نفر از هنرمندان انتخاب و برای نصب در 30 نقطه شهری اراک معرفی شدند.

وی گفت: این المان‌ها از جنس‌ و رنگ‌های مختلف ساخته شده و به زودی کار نصب آنها در سطح شهر آغاز خواهد شد.

شهردار اراک ادامه داد: نصب این المان‌ها از چند سال گذشته در شهرداری آغاز شده که خوشبختانه مسافران نوروزی و شهروندان استقبال چشمگیری داشتند و بازدیدهای فراوانی از این المان‌ها داشته و در کنار آنها عکس می‌گیرند.

قربانی اظهار کرد: رنگ‌آمیزی جداول، کاشت گل‌‌های بهاری در بلوارهای شهر، شست و شو و رفت و روب معابر و خیابان‌ها، جدول‌گذاری و ... از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه استقبال از بهار طبیعت است.

انتهای پیام/87003/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول