اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن شهید حیدریان قم

جدال 7 مدعی برای قهرمانی در هندبال دختران کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از آغاز جدال و رقابت مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای هندبال قهرمانی دختران کشور در قم خبر داد.

جدال 7 مدعی برای قهرمانی در هندبال دختران کشور آغاز شد

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: قم یکی از استان‌هایی است که همواره در هندبال سعی در رشد و پیشرفت روز افزون داشته و به همین دلیل در نزد فدراسیون هندبال جایگاه خوبی داریم.

وی ادامه داد: اعتمادی که فدراسیون هندبال کشورمان به هیئت هندبال استان قم دارد سبب شد میزبانی پیکارهای هندبال قهرمانی کشور در بخش دختران و در رده سنی جوانان به این هیئت سپرده شده و این مسابقات در قم برگزار شود.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: با توجه به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها از مدت‌ها قبل و اعلام آن به هیئت‌های هندبال استان‌های مختلف کشور تنها تیم‌های هفت استان از حضور در این مسابقات استقبال کردند.

وی یادآور شد: انتظار ما و توقع فدراسیون هندبال حضور تعداد تیم‌های بیشتری در مسابقات هندبال دختران رده سنی جوانان کشور بود ولی با این حال تنها هفت تیم تا شب قبل از برگزاری رقابت‌ها در قم حضور یافتند و قرعه کشی با حضور نمایندگان همین تعداد تیم برگزار شد.

طباطبایی ابراز داشت: خوابگاه مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را برای اسکان تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارها در نظر گرفته‌ایم و تیم‌ها با امکانات خوب در این مجموعه مستقر شده و رقابت‌های خود را نیز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هفت تیم شرکت کننده در مسابقات امسال هندبال دختران جوان کشور دیدارهای خود را بر اساس قرعه کشی انجام شده و شیوه برگزاری رقابت‌ها در دو گروه مقدماتی برگزار می‌کنند و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کند.

رئیس هیئت هندبال استان قم ابراز کرد: با توجه به حضور هفت تیم در این مسابقات، گروه نخست با رقابت سه تیم بازی‌های خود را برگزار خواهد کرد و دیدارهای گروه دوم نیز با حضور چهار تیم به شکل دوره‌ای به انجام خواهد رسید.

وی عنوان داشت: بدین ترتیب در گروه نخست از مرحله مقدماتی پیکارهای هندبال قهرمانی دختران جوان کشور تیم‌های هندبال دختران قم، تهران و چهار محال و بختیاری حضور دارند در حالی که در گروه دوم شاهد حضور چهار تیم فارس، مازندران، یزد و البرز هستیم.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول